Menu Sluiten

Google Ads Fundamentals Certificaat Antwoorden 2019

februari 2019

Deel deze pagina met vrienden.☝🏻

Was je niet geslaagd op het onderdeel ‘Google Ads Fundamentals’, maar ben je toch benieuwd naar de juiste antwoorden? Correctify heeft alle mogelijke vragen samen met de oplossing voor jou opgesomd.

1. Wanneer mensen zoeken naar de horlogeherstelbranche van uw klant, gebruiken zij zeer specifieke termen, zoals ‘vintage horloge-reparaties’. Als u uw advertenties voor deze zoekopdrachten wilt weergeven, gebruikt u: [show_more more=Antwoord less=Verberg] Exact match zoekwoorden [/show_more] 2. Welke biedstrategie moet Sara gebruiken als haar doel is om meer mensen haar lokale cateringbedrijf te laten bellen? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Cost-per-acquisition (CPA) [/show_more] 3. Julian wil potentiële klanten bereiken op basis van het type apparaat dat ze gebruiken, maar hij weet niet hoe zijn campagne presteert op verschillende apparaten. Hoe kan Julian zinvolle gegevens vinden die hem helpen beslissen welke apparaten te targeten zijn? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Segmenteer zijn campagnestatistieken op apparaat [/show_more] 4. Een adverteerder wil advertenties maken die zijn gericht op potentiële klanten in Californië. Welke targetingmethode moet deze adverteerder gebruiken om deze klanten te targeten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Locatietargeting [/show_more] 5. Welke statistiek geeft aan hoe vaak een klik heeft geleid tot een conversie? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Conversion rate [/show_more] 6. Blake is gefocust op branding en is meer geïnteresseerd in de weergave van zijn advertenties dan in het genereren van klikken. Welke van deze functies past niet bij hem? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Oproepextensies [/show_more] 7. Een adverteerder die conversies wil genereren, gebruikt handmatig bieden op basis van kosten per klik (CPC). Welke factor moet het belangrijkst zijn voor deze adverteerder bij het kiezen van zoekwoordbiedingen? [show_more more=Antwoord less=Verberg] The profit derived from a paid click [/show_more] 8. Een e-commerce klant wil dat haar campagne winstgevender wordt. Na het berekenen van de totale winst van deze klant uit Google Ads, wat kunt u doen om te beginnen met het maximaliseren van resultaten voor winst? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Test verschillende CPC-biedingen (kosten per klik) [/show_more] 9. Wanneer u een zoekwoordenlijst maakt met behulp van brede zoekwoorden, waarom zou u dan spelfouten en meervoudsvormen van zoekwoorden weglaten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Google-advertenties kunnen deze varianten automatisch voor u opnemen [/show_more] 10. Wat is de beste biedoptie voor een adverteerder die meer klikken wil genereren vanaf mobiele apparaten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Mobile bid adjustments [/show_more] 11. Hoe zou u aanbevelen dat William zijn budget vastlegt als hij 608 euro per maand aan zijn campagne wil uitgeven? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Stel een dagbudget in van 20 euro voor de campagne van de adverteerder [/show_more] 12. Een conversie is: [show_more more=Antwoord less=Verberg] Een actie die is gedefinieerd als waardevol voor uw bedrijf en die iemand neemt nadat hij op uw advertentie heeft geklikt [/show_more] 13. Uw klant heeft gemerkt dat zijn advertentie om redactionele redenen is afgekeurd. Waarom is het belangrijk voor hem om het advertentiebeleid van Google te begrijpen en na te leven? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Het beleid van Google Ads kan ervoor zorgen dat advertenties nuttig, gevarieerd, relevant en veilig zijn voor internetgebruikers [/show_more] 14. Bij het beoordelen van het rapport Zoektermen voor een van de campagnes van uw klant, merkt u verschillende termen op die niet relevant zijn voor datgene waarvoor ze adverteren. Hoe kunt u deze informatie gebruiken bij het verfijnen van de zoekwoorden van de campagne? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Voeg de termen toe als uitsluitingszoekwoorden [/show_more] 15. Hoe kunt u zien of mensen op zoek zijn naar de diensten van uw klant tijdens de vroege ochtend- en avonduren? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Segmentprestatiestatistieken op tijd [/show_more]

16. Tony reist vaak. Hij moet in staat zijn om wijzigingen aan te brengen in zijn Google- advertenties terwijl hij offline is, dus hij downloadt AdWords Editor. Met behulp van AdWords Editor kan Tony al het volgende doen, behalve:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Gegevens vernieuwen om de laatste statistieken weer te geven over zijn CPC-campagne (kosten per klik) [/show_more]
17. Een adverteerder wil de toppositie bereiken in betaalde zoekresultaten. Welke aanbevelingen zouden de kans vergroten dat de advertentie van de adverteerder in de toppositie wordt weergegeven?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] de kwaliteitsscore verbeteren en het CPC-bod verhogen (kosten per klik) [/show_more]
18. Belinda’s boetiek is net begonnen met het dragen van 3 nieuwe designerlabels. Ze wil een beeldadvertentie laten zien die de nieuwe collecties aankondigt voor mensen die op websites over designerkleding surfen. Welk campagnetype past goed? [show_more more=Antwoord less=Verberg] “Display Netwerk” [/show_more]
19. Wat is een voordeel van online adverteren?

[show_more more=Antwoord less=Verberg] Bereik mensen die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in wat u adverteert [/show_more]
20. Wanneer u een maximum CPC-bod (kosten per klik) kiest, moet u rekening houden met het bedrag dat u van een aankoop maakt omdat u een biedingsbedrag wilt instellen dat:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] op basis van hoeveel uw product waard is [/show_more]
21. De campagne van Mary komt consequent tegemoet aan het gemiddelde dagbudget. Wat moet ze doen om haar budget de hele dag te maximaliseren?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] De weergavemethode voor advertenties wijzigen van ‘Versneld’ naar ‘Standaard’ [/show_more]
22. Wat is een voordeel van online adverteren met Google-advertenties?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Adverteerders kunnen kiezen hoeveel ze uitgeven en betalen alleen wanneer iemand op hun advertentie klikt [/show_more]
23. Caleb is eigenaar van een muziekwinkel en maakt een advertentiegroep voor het huren van muziekinstrumenten. Wat is de meest geschikte bestemmingspagina voor zijn advertentie?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Een pagina met informatie over instrumentverhuur en een contactformulier [/show_more]
24. Welke biedstrategie moet Tracy, eigenaar van een pizzeria, gebruiken om meer mensen te krijgen om haar bedrijf te bellen?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Kosten per acquisitie (CPA) [/show_more]
25. Met behulp van het rapport met betaald en organisch verkeer voor haar reiswebsite zag Karen een relatief hoog organisch aantal klikken / zoekopdrachten voor de zoekopdracht ‘Vakanties in Hawaii’. Wat betekent dit?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Mensen die de site van Karen in relevante organische zoekresultaten zien, klikken vaak door naar haar site [/show_more]
26. Waarom zou een adverteerder sitelinks gebruiken?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Om klanten snel toegang te geven tot meerdere pagina’s van de website van een adverteerder [/show_more]
27. Welke strategie moet Giorgio gebruiken om het aantal relevante klikken uit zijn campagne in het zoeknetwerk te vergroten?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Voeg nieuwe relevante zoekwoorden toe en verwijder zoekwoorden met een lage klikfrequentie (CTR) [/show_more]
28. U kunt doelgroeptargeting gebruiken om uw advertenties te tonen aan:

[show_more more=Antwoord less=Verberg] specifieke groepen mensen, op basis van hun interesses [/show_more]
29. Nadia beheert een lokale sportschool en voert een advertentie uit om meer gratis proeflidmaatschappen te genereren. Wat zou ze kunnen opnemen in haar advertentietekst?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Een call-to-action zoals “Aanmelden voor een gratis proefversie” [/show_more]
30. Wat is een van de belangrijkste voordelen van het gebruik van advertentie- extensies?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Extensies bieden aanvullende informatie om uw advertenties relevanter te maken voor klanten [/show_more]

31. Adam, eigenaar van een bloemenwinkel, wil telefoontjes naar zijn winkel maken. Welke Google-tool voor advertenties moet hij gebruiken om bij te houden hoeveel oproepen het gevolg zijn van klikken op een mobiele telefoon? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Conversies bijhouden [/show_more] 32. Wanneer iemand op uw advertentie klikt, is het werkelijke bedrag dat u moet betalen: [show_more more=Antwoord less=Verberg] Het minimum dat nodig is om uw advertentiepositie vast te houden, onder de maximumlimiet voor kosten per klik (max. CPC) [/show_more] 33. Wanneer u tekstadvertenties maakt om reclame te maken voor de kleine keten Italiaanse restaurants van een klant, wat moet u dan opnemen in de advertentietekst om het aantrekkelijk te maken voor potentiële klanten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Neem call-to-actions op, zoals ‘Zoek de dichtstbijzijnde locatie’ [/show_more] 34. Uw klant wil het aantal bezoekers van zijn website verhogen. Welke statistieken wilt u het meest verbeteren bij het analyseren van de gegevens voor zijn zoekcampagne? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Klikfrequentie (CTR) [/show_more] 35. U zou een klant adviseren die een nieuwe productlijn start om te adverteren in het Display Netwerk, omdat zij: [show_more more=Antwoord less=Verberg] mensen bereiken die geïnteresseerd zijn in vergelijkbare producten [/show_more] 36. Gegevens voor uw klant laten zien dat meer geschatte totale conversies afkomstig zijn van mobiele apparaten versus computers en tablets. Hoe kunt u deze gegevens gebruiken om de biedstrategie van uw klant te optimaliseren? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Stel een bodaanpassing voor mobiel in om biedingen voor zoekopdrachten op mobiele apparaten te verhogen [/show_more] 37. Uw advertentie kan aan potentiële klanten worden getoond wanneer uw doeltaal overeenkomt: [show_more more=Antwoord less=Verberg] de taalinstelling van de Google-interface van de klant [/show_more] 38. Telkens wanneer uw advertentie kan worden weergegeven, berekent Google- advertenties zijn advertentiepositie op basis van uw biedingsbedrag, componenten van de kwaliteitsscore en: [show_more more=Antwoord less=Verberg] de verwachte impact van extensies en andere advertentie-indelingen [/show_more] 39. Met biedingen op basis van doel-per-acquisitie (CPA) kunt u conversies genereren door uw conversiegeschiedenis te gebruiken en: [show_more more=Antwoord less=Verberg] CPC-doelen (kosten per klik) om uw bod te verhogen wanneer een conversie waarschijnlijker is [/show_more] 40. Bij het beoordelen van de campagne in het zoeknetwerk van uw klant, merkt u dat een advertentie in een van de advertentiegroepen een lagere gemiddelde positie heeft. Welke automatische biedstrategie moet u gebruiken om de positie van deze advertenties te verbeteren? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Target zoekpaginalocatie [/show_more] 41. In het Display Netwerk kan uw advertentie op een webpagina worden weergegeven als uw: [show_more more=Antwoord less=Verberg] trefwoorden komen overeen met de inhoud van die webpagina [/show_more] 42. Cliff is net begonnen met werken met een klant die een erg ongeorganiseerd Google Ads-account heeft. Wat is een effectieve manier om het account van zijn klant te herstructureren? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Maak campagnes op basis van de structuur van de website van zijn klant [/show_more] 43. Wat gebeurt er als een zoekcampagne consistent voldoet aan het dagbudget? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Gemiste potentiële advertentievertoningen [/show_more] 44. Sally’s Spice Store verkoopt een verscheidenheid aan kruiden en gezonde ingrediënten voor het koken. Welke targetingmethode moet Sally kiezen als ze wil dat haar advertenties worden weergegeven op websites die zich richten op gezondheid, welzijn en zelf koken? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Targeting op onderwerp [/show_more] 45. Welk campagnetype zou een adverteerder gebruiken om gebruikers te targeten die zoeken op Google.com? [show_more more=Antwoord less=Verberg] “Zoeknetwerk” [/show_more] 46. Wat geeft een hoge kwaliteitsscore aan? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Uw advertentie en bestemmingspagina zijn relevant en nuttig voor een kijker. [/show_more] 47. Elke campagne in uw Google-advertentiesaccount moet één account bevatten: [show_more more=Antwoord less=Verberg] zakelijk doel [/show_more] 48. Wat gebeurt er wanneer een campagne consistent het gemiddelde dagbudget bereikt? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Advertenties in die campagne worden minder vaak weergegeven dan ze zouden kunnen [/show_more] 49. Susan’s Sporting Goods verkoopt een verscheidenheid aan sportuitrusting en kleding. Hoe moet Susan haar Google Ads-account instellen? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Maak een account aan voor Susan’s Sporting Goods. Maak twee campagnes: een voor apparatuur en een voor kleding. Maak binnen de apparatuurcampagne advertentiegroepen voor basketballen en tennisrackets. Maak binnen de kledingcampagne advertentiegroepen voor truien en honkbalhoeden. [/show_more] 50. Hoe moet een adverteerder met winkels in zowel India als Duitsland een Google- advertentiesaccount instellen om gebruikers op deze verschillende locaties te targeten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Maak twee afzonderlijke campagnes die elk op een van deze locaties zijn gericht. [/show_more]