Menu Sluiten

Google Ads Mobile Certificaat Antwoorden 2019

Deel deze pagina met vrienden.☝🏻

Juni 2019

Google ads Icon

Benieuwd naar de antwoorden van het Google Ads Mobile ​examen? We namen zelf deel aan het examen en met onderstaande antwoorden garanderen we jou een topresultaat. 

1. Ervan uitgaande dat Google-doorschakelnummers beschikbaar zijn in uw land, wat heeft u nodig voordat u conversietracking kunt instellen voor oproepen van een advertentie of een website?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Actieve oproepextensie of alleen bellen-advertentie [/show_more]
2. Veel succesvolle mobiele sites hebben grote ‘aanraakdoelen’ om te klikken die rekening houden met ______.
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Het gebrek aan precisie op een touchscreen [/show_more]
3. Welke extensies kan uw app installeren vanuit uw mobiele app?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] App extensions [/show_more]
4. Als u een advertentie wilt weergeven die geschikt is om te worden weergegeven op sites van zoekpartners, moet u de volgende gebruiken op de mobiele versie van Google Maps:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] locatie-extensies [/show_more]
5. Waarom geven adverteerders zich om uw bedrijf?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Conversiepercentages zijn vaak veel hoger uit gesprekken. [/show_more]
6. Wat is een lightbox-advertentie?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Een uitbreidbare advertentie-indeling voor meerdere schermen die optimaliseert voor tikken of vegen op mobiele apparaten en muisbewegingen of klikken op desktops [/show_more]
7. Met de Remarketing-app kunt u mensen targeten die:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Die je app eerder gebruikt hebben [/show_more]
8. Uw universele app-advertentie kan worden weergegeven als een InStream-videoadvertentie op YouTube, mits dat klopt?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Er zijn video-items beschikbaar. [/show_more]
9. Gebruik de volgende strategieën om gebruikers opnieuw te betrekken bij een app:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Bouw remarketinglijsten op, neem deel aan proactief bereik, bied iets unieks, gebruik deep links en volg alles behalve installaties om uw meest waardevolle gebruikers te begrijpen [/show_more]
10. Stel dat u een campagne heeft met een maximum CPC-bod van € 2. Om uw advertentie aan meer klanten op mobiele apparaten te tonen. Wat zou het resultaat zijn van het biedingsbedrag voor mobiele apparaten?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] 2,50 euro [/show_more]

11. Showrooming verwijst naar: [show_more more=Antwoord less=Verberg] Het fenomeen dat brick and mortar-winkels verandert in showrooms voor producten die vervolgens online of mobiel worden gekocht [/show_more] 12. Wat zijn goede app ontwerppraktijken? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Make previous searches and recent purchases readily available. [/show_more] 13. Het pad naar conversie op mobiel is niet hetzelfde als op het bureaublad [show_more more=Antwoord less=Verberg] voornemen [/show_more] 14. Al deze aanbevelingen worden aanbevolen om te helpen bij het bouwen van een snellere site behalve? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Klantonderzoeken over de prestaties van de site [/show_more] 15. Het gaat allemaal om het ontwerp van mobiele sites, behalve? [show_more more=Antwoord less=Verberg]Gemakkelijke gebruikersaanpassing [/show_more] 16. Welke van de volgende opties is een manier om te adverteren om inkomsten te genereren met hun app? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Alle vermelde antwoorden zijn correct [/show_more] 17. Om de volledige waarde van mobiel te begrijpen, moet u rekening houden met: [show_more more=Antwoord less=Verberg] App-downloads, oproepen, winkelbezoeken, conversie van verschillende apparaten, mobiele conversies [/show_more] 18. Een app-ontwikkelaar kan remarketing gebruiken als ze een betaalde versie van hun game willen promoten. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Fout [/show_more] 19. Welke van de volgende punten geldt voor apps? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Apps zijn meer gericht op retentie, loyaliteit en betrokkenheid [/show_more] 20. Hoe kunt u gebruikers van uw app opnieuw aanspreken na hun eerste gebruik? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Remarketeer aan app-gebruikers met een overtuigend bericht over zoeken, weergeven en video [/show_more]
21. De codeloze oplossing voor het bijhouden van conversies wordt meestal aanbevolen voor app-downloads op Android. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Fout [/show_more] 22. U kunt een mobiel specifiek display URL gebruiken [show_more more=Antwoord less=Verberg] Geef aan dat u een mobielvriendelijke bestemmingspagina heeft [/show_more] 23. Mobiel biedt een mogelijkheid voor een meer gerichte marketingboodschap omdat u inzicht heeft in een dergelijke tijd, locatie en nabijheid van de klant. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Fout [/show_more] 24. Firebase kan de complicatie voor adverteerders verminderen door ze slechts één manier te bieden. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Fout [/show_more] 25. Wanneer conversiegegevens aangeven dat mobiel meer waarde genereert, zou je _____ je bod voor mobiel zijn. Wanneer conversiegegevens aangeven dat u meer waarde heeft, heeft u uw bod voor mobiel. [show_more more=Antwoord less=Verberg] verhogen, verlagen [/show_more] 26. Een chauffeur stopt voor gas en hun smartphone met een tekst die een gratis koffie in het benzinestation aanbiedt. Wat biedt dit aanbod aan klanten? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Context [/show_more] 27. Welke van de volgende dingen is waar over websites die voor mobiel zijn geoptimaliseerd? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Mobielvriendelijke ervaringen zijn meestal voorzien van eenvoudige navigatie, snel te laden afbeeldingen en gestroomlijnde tekst [/show_more] 28. Marissa is de marketinglead voor een populaire gratis te spelen mobiele game. Haar doel is het inkomen van haar bedrijf te verhogen. Wat moet Marissa doen voor het optimaliseren van de universele app-campagne? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Ontvang nieuwe gebruikers die waarschijnlijk in-app-acties voltooien. [/show_more] 29. Een adverteerder zou het mobiele aanbod van Google Ads niet gebruiken om: [show_more more=Antwoord less=Verberg] Mobiel geoptimaliseerde website te bouwen [/show_more] 30. AdMob is ____. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Google-objecten voor mobiele apparaten die niet in eigendom zijn en beheerd door Google Ads [/show_more]
31. Alleen bellen-advertenties zijn als advertentieoproepextensies omdat ze u in staat stellen een gesprek te starten met een aanraking. Hoe verschillen ze van oproepextensies voor advertenties? [show_more more=Antwoord less=Verberg] Alleen bellen-advertenties bevatten geen link naar een mobiele site. [/show_more] 32. Oproepconversies, die kunnen worden gevolgd door bedrijven in aanmerking komende landen, kunnen worden gebruikt om oproepen bij te houden van gebruikers die een website vanuit elke bron hebben bezocht. [show_more more=Antwoord less=Verberg] Fout [/show_more] 33. Deeplinken maakt het volgende mogelijk: [show_more more=Antwoord less=Verberg] advertenties om klanten naar diepere, meer gerichte delen van de app te leiden [/show_more] 34. Als u conversies in een app wilt bijhouden, kunt u de Firebase SDK toevoegen aan uw app. SDK staat voor: [show_more more=Antwoord less=Verberg] software development kit [/show_more] 35. Waar kunnen universele app-campagnes worden uitgevoerd? [show_more more=Antwoord less=Verberg] In de zoek- en Display Netwerk en YouTube [/show_more] 36. Sitelink-extensies: [show_more more=Antwoord less=Verberg] staat adverteerders toe om gebruikers de mogelijkheid te geven om rechtstreeks op specifieke pagina’s van uw site te landen [/show_more]