Google Ads Mobile Certificaat Antwoorden 2019
Deel deze pagina met vrienden.
Juni 2019

Benieuwd naar de antwoorden van het Google Ads Mobile examen? We namen zelf deel aan het examen en met onderstaande antwoorden garanderen we jou een topresultaat.
1. Ervan uitgaande dat Google-doorschakelnummers beschikbaar zijn in uw land, wat heeft u nodig voordat u conversietracking kunt instellen voor oproepen van een advertentie of een website?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Actieve oproepextensie of alleen bellen-advertentie [/show_more]
2. Veel succesvolle mobiele sites hebben grote ‘aanraakdoelen’ om te klikken die rekening houden met ______.
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Het gebrek aan precisie op een touchscreen [/show_more]
3. Welke extensies kan uw app installeren vanuit uw mobiele app?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] App extensions [/show_more]
4. Als u een advertentie wilt weergeven die geschikt is om te worden weergegeven op sites van zoekpartners, moet u de volgende gebruiken op de mobiele versie van Google Maps:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] locatie-extensies [/show_more]
5. Waarom geven adverteerders zich om uw bedrijf?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Conversiepercentages zijn vaak veel hoger uit gesprekken. [/show_more]
6. Wat is een lightbox-advertentie?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Een uitbreidbare advertentie-indeling voor meerdere schermen die optimaliseert voor tikken of vegen op mobiele apparaten en muisbewegingen of klikken op desktops [/show_more]
7. Met de Remarketing-app kunt u mensen targeten die:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Die je app eerder gebruikt hebben [/show_more]
8. Uw universele app-advertentie kan worden weergegeven als een InStream-videoadvertentie op YouTube, mits dat klopt?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Er zijn video-items beschikbaar. [/show_more]
9. Gebruik de volgende strategieën om gebruikers opnieuw te betrekken bij een app:
[show_more more=Antwoord less=Verberg] Bouw remarketinglijsten op, neem deel aan proactief bereik, bied iets unieks, gebruik deep links en volg alles behalve installaties om uw meest waardevolle gebruikers te begrijpen [/show_more]
10. Stel dat u een campagne heeft met een maximum CPC-bod van € 2. Om uw advertentie aan meer klanten op mobiele apparaten te tonen. Wat zou het resultaat zijn van het biedingsbedrag voor mobiele apparaten?
[show_more more=Antwoord less=Verberg] 2,50 euro [/show_more]