GA4 - Google Analytics 4
Certificaat Examen Antwoorden 2022
Update: november 2022
Deel deze pagina met vrienden:

HandigeTip!
Gebruik Command+F voor Mac of Ctrl+F voor een Windows computer om specifieke vragen op te zoeken.
- Als er een gebeurtenis op uw website is geactiveerd doordat een gebruiker een video bekijkt, welke van deze definities kan dan worden beschouwd als een voorbeeld van een gebeurtenisparameter?
- Als het uw doel was om het gedrag van individuele klanten te koppelen aan verschillende interacties op verschillende platforms en apparaten, met welke Analytics-functie kunt u dat doen door uw eigen identifiers te koppelen aan individuele klanten?
- Als u Advertenties personaliseren heeft ingeschakeld voor uw property, maar specifieke gebeurtenissen wilt uitsluiten, wat gebeurt er dan met de gegevens voor die gebeurtenissen?
- Als u de stappen wilt zien die uw gebruikers nemen om een belangrijke taak of conversie te bereiken, welke verkenningstechniek zou u dan gebruiken om die stappen te visualiseren en te zien hoe goed ze slagen of falen bij elke stap?
- Als u een aangepaste dimensie wilt die de lidmaatschapsstatus rapporteert voor een klantbeloningsprogramma, welke van deze bereiken zou dan worden ingesteld?
- Als u een bedrijfseigenaar bent en wilt analyseren hoe gebruikers op uw website en app aankomen, evenals de gebruikersreizen op beide platforms, wat moet u dan gebruiken om inzichten te genereren?
- Als u een blog beheerde met meerdere verschillende schrijvers, wat zou u dan kunnen gebruiken om de naam van de relevante schrijver op elke artikelpagina te vermelden?
- Als u een Google Analytics 4-property heeft gemaakt voor uw mobiele app en website, hoe zou Google Analytics dan verschillende gebruikersinteracties meten en rapporteren?
- Als u een mobiele app heeft, wat kunt u dan gebruiken om gegevens van de app te verzamelen en naar uw Google Analytics 4-property te verzenden?
- Als u een nieuw Google Ads-account aan uw Google Analytics-property wilt koppelen om gedetailleerde marketingcampagnegegevens te bekijken, waar in uw Google Analytics 4-property zou u dit proces dan gaan beheren?
- Als u een property uit uw Google Analytics-account verwijdert, hoeveel dagen heeft u dan voordat de property definitief wordt verwijderd?
- Als u gebeurtenissen en gebruikers op de website van uw bedrijf en de afzonderlijke apps voor iOS en Android wilt analyseren, hoe moet u dan uw account instellen?
- Als u gebruikerstrajecten op een website en een app wilt analyseren en wilt zien hoe nieuwe gebruikers bij beide aankomen, welke van deze technieken moet u dan gebruiken voor inzichten?
- Als u inzicht wilt krijgen in de organische zoekopdrachten die gebruikers naar uw website leiden, welk platform moet u dan koppelen aan Analytics?
- Als u inzicht wilt krijgen in het verkeer naar uw winkelwebsite, naar welke dimensie zou u dan kijken om te bepalen of het afkomstig was van ‘organisch zoeken’, ‘verwijzing’ of andere plaatsen?
- Als u last-click-attributie zou gebruiken en wilt zien hoe kanalen en campagnes zouden worden gewaardeerd onder first-click-attributie, welk rapport zou u dan bekijken om dit inzicht te vinden?
- Als u nieuwe doelgroepen voor uw e-commercesite wilt creëren door middel van segmentering die zinvol is voor uw bedrijf, bijvoorbeeld op basis van gebruikers die een aankoop hebben gedaan, welke van deze benaderingen zou u dan een voorspellend publiek opleveren?
- Als u zich in het gedeelte Verkennen van uw Google Analytics-property bevindt en statistieken en dimensies wilt aanpassen in een tabelindeling, welke van deze verkenningstechnieken zou u dan gebruiken?
- Conversiepaden kunnen u laten zien hoe verschillende advertenties samenwerken op het pad naar conversies. Waar vindt u het rapport ‘Conversiepaden’ in uw Google Analytics 4-property?
- De gegevens die u op uw kassasysteem verzamelt, kunnen een aanvulling vormen op de gegevens die uw website en app naar Google Analytics sturen. Welke functie maakt het verzamelen en rechtstreeks verzenden van gebeurtenissen naar Google Analytics-servers mogelijk?
- De page_view-gebeurtenis wordt geactiveerd wanneer een websitebezoeker een pagina op uw site bekijkt. Als u een nieuwe gebeurtenis wilt instellen die wordt geactiveerd wanneer bezoekers op een bepaalde pagina terechtkomen (bijvoorbeeld de startpagina), welke optie zou u dan kiezen nadat u naar Gebeurtenissen in de Google Analytics-interface bent genavigeerd?
- Door welk platform aan Analytics te koppelen, kunt u experimenten richten op specifieke doelgroepen om varianten van uw webpagina’s te testen?
- Een van deze attributiemodellen is gebaseerd op machine learning-algoritmen om krediet toe te kennen voor een conversie over verschillende contactpunten. Welke is het?
- Een van deze attributiemodellen verdeelt het krediet voor een conversie gelijkelijk over alle kanalen waarop een klant heeft geklikt of waarmee hij contact heeft gehad voordat hij tot conversie overging. Welke is het?
- Een van deze functies koppelt, indien ingeschakeld, gebeurtenisgegevens die zijn verzameld van gebruikers op hun app of website aan de Google-accounts van gebruikers die zijn aangemeld en ermee hebben ingestemd deze informatie te delen. Welke is het?
- Er is een gedeelte van Google Analytics met kaarten die veelgestelde vragen beantwoorden over hoe gebruikers omgaan met uw app of website. Welk gedeelte is het?
- Gebruikers vinden en bezoeken uw website vanaf verschillende plaatsen, waaronder de resultaten van zoekmachines en sociale media. Welke sectie binnen Rapporten in Google Analytics kan u inzicht geven in waar uw gebruikers vandaan komen voordat ze uw website bezoeken?
- Hoe kan Google Ads doelgroepen uit Google Analytics gebruiken als deze twee gekoppeld zijn?
- Hoe meet en rapporteert Google Analytics verschillende gebruikersinteracties wanneer er een Google Analytics 4-property aanwezig is in een mobiele app en op een website?
- Hoe verschillen Google Analytics 4-property’s van Universal Analytics-property’s?
- Hoeveel dagen duurt het voordat een property definitief wordt verwijderd nadat u deze uit uw Google Analytics-account heeft verwijderd?
- In welke van deze scenario’s zou het overzichtsrapport Betrokkenheid nuttig zijn als u Google Analytics voor uw website gebruikt?
- In welke van deze situaties zou u het Engagement overzichtsrapport in Google Analytics kunnen gebruiken?
- Je hebt een nieuwe padverkenning gemaakt in Verkennen om inzicht te krijgen in de toppagina’s die nieuwe gebruikers openen nadat ze je startpagina hebben geopend. Je wilt graag je bevindingen delen met je collega. Wie kan standaard de verkenning zien die u zojuist hebt gemaakt?
- Je hebt veel evenementen op je website die erg waardevol zijn, zoals wanneer gebruikers items kopen of zich aanmelden voor je nieuwsbrief. U wilt deze gebeurtenissen als belangrijk markeren en een waarde toekennen aan deze gebeurtenissen wanneer ze plaatsvinden. Als wat moet u deze gebeurtenissen markeren in uw Google Analytics 4-property?
- Je werkt voor een online vintage kledingwinkel en slaat gegevens over elk van je verkoopitems offline op. Met welke van deze functies kunt u een CSV-bestand uploaden met artikelgegevens die u wilt samenvoegen met Analytics-gegevens?
- Met deze Analytics-functie kunt u het gedrag van individuele klanten via verschillende interacties op verschillende platforms en apparaten met elkaar in verband brengen door u uw eigen identificatoren te laten koppelen aan uw individuele klanten.
- Met welke Analytics 360-functie kunt u een nieuwe dataset maken met een brede kijk op uw bedrijf voor producten, merken of regio’s door gegevens uit meerdere bronproperty’s te combineren?
- Met welke Analytics 360-functie kunt u gegevens filteren en een nieuwe dataset maken die nodig is voor een specifieke doelgroep of gebruikssituatie?
- Met welke Analytics-functie kunt u uw eigen identifiers koppelen aan uw individuele klanten, zodat u hun gedrag kunt koppelen aan verschillende interacties op verschillende apparaten en platforms?
- Met welke functie voor gegevensverzameling kunt u bepalen hoe lang gegevens op gebruikersniveau en op gebeurtenisniveau worden opgeslagen door Google Analytics?
- Met welke functies kunt u instellen hoe lang gegevens op gebeurtenis- en gebruikersniveau worden opgeslagen door Google Analytics?
- Met welke gebeurtenissen wordt rekening gehouden in het Realtime-rapport?
- Met welke van deze functies kunt u bepalen hoe lang gegevens op gebruikers- en gebeurtenisniveau worden opgeslagen door Google Analytics?
- Met welke van deze verkenningstechnieken kunt u de stappen visualiseren die uw gebruikers nemen in de richting van een belangrijke taak of conversie en zien hoe goed ze slagen of falen bij elke stap?
- Nadat u een property uit uw Google Analytics-account heeft verwijderd, hoeveel dagen duurt het voordat de property definitief is verwijderd?
- Om inzicht te krijgen in de organische zoekopdrachten die gebruikers naar uw website leiden, kunt u Analytics met welk platform verbinden?
- Om inzicht te krijgen in welke pagina’s nieuwe gebruikers het vaakst openen nadat ze uw startpagina hebben geopend, heeft u een nieuwe padverkenning gemaakt in Verkennen. Wat is de standaardinstelling voor wie de verkenning kan zien?
- Om te begrijpen hoeveel gebruikers afkomstig zijn van verschillende apparaten, zoals computers of mobiele telefoons, voert u een rapport uit met deze gegevens per apparaat over de afgelopen 30 dagen. Welke van deze wordt in dit rapport beschouwd als een ‘statistiek’ in Google Analytics?
- Om te begrijpen hoeveel gebruikers afkomstig zijn van verschillende apparaten, zoals desktops of mobiele telefoons, voert u een rapport uit met deze gegevens per apparaat over de afgelopen 30 dagen. Wat is in dit rapport het apparaattype?
- Omdat u uw webgegevensstroom heeft ingesteld, geeft uw website al gegevens door aan uw Google Analytics-property. U merkt dat verbeterde meting is ingeschakeld voor de webgegevensstroom. Wat gebeurt er als deze instelling is ingeschakeld?
- Sommige evenementen op uw website zijn bijzonder waardevol voor u, zoals aankopen of aanmeldingen voor nieuwsbrieven. Als u deze gebeurtenissen als belangrijk wilt markeren en er een waarde aan wilt toekennen, welke markering moet u er dan aan toewijzen in uw Google Analytics 4-property?
- Telkens wanneer een websitebezoeker een pagina op uw site bekijkt, activeren ze de page_view-gebeurtenis. Wat als u een nieuwe gebeurtenis wilt definiëren die wordt geactiveerd wanneer bezoekers op een bepaalde pagina terechtkomen (bijvoorbeeld de startpagina)? Welke optie zou u kiezen om dit mogelijk te maken nadat u naar Gebeurtenissen in de Google Analytics-interface bent genavigeerd?
- U beheert een blog met een paar bijdragende auteurs. Wat zou je kunnen gebruiken om de naam van de auteur op elke artikelpagina te vermelden?
- U beheert een bouwmarkt en u plaatst een nieuwe instructievideo op uw website, zodat klanten kunnen leren hoe ze de tools die u verkoopt op de juiste manier kunnen gebruiken. Google Analytics heeft veel gegevens over gebruikersinteracties met deze video. Welke hiervan wordt beschouwd als een ‘gebruikersproperty’ die is verzameld door Google Analytics?
- U beheert een e-commercesite en creëert nieuwe doelgroepen om gebruikers te segmenteren op manieren die belangrijk zijn voor uw bedrijf, zoals gebruikers die een aankoop hebben gedaan. Welke van deze is een voorbeeld van een voorspellend publiek?
- U beheert een website en beschouwt bepaalde gebeurtenissen als bijzonder waardevol, zoals wanneer gebruikers zich aanmelden voor uw nieuwsbrief of een aankoop doen. Als u deze gebeurtenissen als belangrijk wilt bestempelen en er een waarde aan wilt toekennen, hoe moet u deze gebeurtenissen dan labelen in uw Google Analytics 4-property?
- U beheert een winkelwebsite en klanten komen van veel verschillende plaatsen, zoals zoekmachines, advertenties en sociale media. U wilt inzicht krijgen in welke van deze de meeste nieuwe klanten en de meeste conversies genereert. Welke dimensie laat zien waar uw websitegebruikers vandaan komen, zoals ‘organisch zoeken’ of ‘verwijzing’?
- U bent de hoofdredacteur van een blog met verschillende bijdragende schrijvers. Wat zou je kunnen gebruiken om de naam van de schrijver op elke artikelpagina te vermelden?
- U bent op zoek naar geavanceerde technieken die verder gaan dan de standaardrapporten om u te helpen dieper inzicht te krijgen in de betrokkenheid van uw klanten. Welk gedeelte zou u openen in uw Google Analytics-property?
- U besluit op een aantal verschillende plaatsen online te adverteren om verkeer naar uw website te leiden. U bevindt zich in uw Google Analytics 4-property en bent geïnteresseerd in hoe deze verschillende advertenties samenwerken op het pad naar conversies. Waar kunt u in dit geval het rapport ‘Conversiepaden’ vinden in uw Google Analytics 4-property?
- U bevindt zich in het gedeelte Verkennen van uw Google Analytics-property en wilt statistieken en dimensies aanpassen in een tabelindeling. Welke verkenningstechniek moet je gebruiken?
- U bevindt zich in het gedeelte Verkennen van uw Google Analytics-property. Welke verkenningstechniek moet u gebruiken om statistieken en dimensies aan te passen in een tabelindeling?
- U gebruikt Google Analytics voor uw website. In welke situatie zou u het overzichtsrapport Betrokkenheid kunnen gebruiken?
- U gebruikt momenteel last-click-attributie. In welke van deze rapporten kunt u zien hoe attributie via eerste klik kanalen en campagnes zou waarderen?
- U geeft leiding aan een bedrijf dat zwembaden plaatst. U plaatst een nieuwe instructievideo op uw website over correct zwembadonderhoud. Google Analytics heeft veel gegevens over gebruikersinteracties met deze video. Welke van deze keuzes is een ‘gebruikersproperty’ verzameld door Google Analytics?
- U genereert een rapport om te laten zien hoeveel gebruikers de afgelopen 30 dagen afkomstig zijn van verschillende typen apparaten, zoals computers en mobiele telefoons. Welke van deze is in dit rapport een ‘statistiek’ in Google Analytics?
- U genereert een rapport om te laten zien hoeveel gebruikers de afgelopen 30 dagen afkomstig zijn van verschillende typen apparaten, zoals desktops en mobiele telefoons. Wat is in dit rapport het apparaattype?
- U heeft Advertentiepersonalisatie ingeschakeld voor uw property, maar u wilt specifieke gebeurtenissen uitsluiten. Wat betekent dit voor de gegevens van die gebeurtenissen?
- U heeft een evenement op uw website dat wordt geactiveerd wanneer gebruikers een video bekijken. Welke van deze is een voorbeeld van een gebeurtenisparameter?
- U heeft een Google Analytics 4-property gemaakt voor uw website en mobiele app. Hoe meet en rapporteert Google Analytics verschillende gebruikersinteracties terwijl gebruikers uw website en app gebruiken?
- U heeft een mobiele app en wilt gegevens van de app verzamelen en verzenden naar uw Google Analytics 4-property. Welke van deze moet u gebruiken?
- U heeft een nieuw Google Ads-account gestart en wilt dit koppelen aan uw Google Analytics-property, zodat u gedetailleerde marketingcampagnegegevens kunt bekijken. Waar in uw Google Analytics 4-property kunt u productlinks zoals deze beheren met Google Ads?
- U heeft een nieuwe optie gecreëerd waarmee uw gebruikers zich kunnen aanmelden voor een nieuwsbrief op uw website. U wilt die nieuwe aanmeldingsgebeurtenissen markeren als conversies en een nieuwe doelgroep maken voor de gebruikers die zich hebben aangemeld. Waar in uw Google Analytics 4-property kunt u uw gebeurtenissen, conversies en doelgroepen beheren?
- U heeft een website en wilt daarvoor inzichten gaan verzamelen en rapporteren in Google Analytics. Wat moet je als eerste instellen?
- U heeft gegevens over uw kassasysteem verzameld die kunnen worden gebruikt in combinatie met gegevens die u vanaf uw website en app naar Google Analytics stuurt. Met welke van deze functies kunt u gebeurtenissen verzamelen en rechtstreeks naar de Google Analytics-servers sturen?
- U heeft uw webgegevensstroom al ingesteld en gegevens stromen vanaf uw website naar uw Google Analytics-property. U merkt dat verbeterde meting is ingeschakeld voor de webgegevensstroom. Wat gebeurt er als deze instelling is ingeschakeld?
- U heeft zojuist een functie aan uw website toegevoegd waarmee gebruikers zich kunnen aanmelden voor een nieuwsbrief. Nu wil je nieuwe aanmeldingsgebeurtenissen markeren als conversies en een doelgroep maken voor mensen die zich hebben aangemeld. Welk deel van uw Google Analytics 4-property helpt u bij het beheren van gebeurtenissen, conversies en doelgroepen?
- U heeft zojuist een optie op uw website ingesteld waarmee uw gebruikers zich kunnen aanmelden voor een nieuwsbrief. U wilt die nieuwe aanmeldingsgebeurtenissen tellen als conversies en een doelgroep maken voor gebruikers die zich hebben aangemeld. Met welk deel van uw Google Analytics 4-property kunt u gebeurtenissen, conversies en doelgroepen beheren?
- U leidt een hoveniersbedrijf en u plaatst een nieuwe instructievideo op uw website voor uw klanten. In Google Analytics vind je veel data over de gebruikersinteracties met deze video. Welke van deze is een ‘gebruikersproperty’ verzameld door Google Analytics terwijl u door uw gegevens bladert?
- U maakt een rapport om te laten zien vanaf welk type apparaten gebruikers de afgelopen 30 dagen zijn gekomen, bijvoorbeeld op computers of mobiele telefoons. Welke van deze is in dit rapport een ‘statistiek’ in Google Analytics?
- U maakt een rapport om te laten zien vanaf welk type apparaten gebruikers de afgelopen 30 dagen zijn gekomen, bijvoorbeeld op desktops of mobiele telefoons. Wat is in dit rapport het apparaattype?
- U maakt gebruik van laatste-klik-attributie, maar wilt graag zien hoe de eerste-klik-attributie kanalen en campagnes zou waarderen. Welk rapport kun je gebruiken om dit inzicht te vinden?
- U runt een klein bedrijf dat naast een website ook een app voor iOS en een app voor Android heeft. Als het uw doel is om gebeurtenissen en gebruikers van alle drie deze te analyseren, hoe moet u dan uw account instellen?
- U stelt Google Analytics in en wordt gevraagd om een gegevensstroom op te zetten als onderdeel van het proces. Welke hiervan beschrijft een gegevensstroom?
- U stelt uw webgegevensstroom zo in dat uw website uw Google Analytics-property voedt met gegevens. Wat gebeurt er tijdens het instellen van deze webgegevensstroom als u de instelling voor verbeterde metingen ingeschakeld laat?
- U verkoopt artikelen online en slaat gegevens over elk artikel offline op. Met welke functie kunt u een CSV-bestand uploaden dat uw artikelgegevens bevat om samen te voegen met Analytics-gegevens?
- U verzamelt gegevens op uw kassasysteem die een aanvulling kunnen zijn op de gegevens die u vanaf uw website en app naar Google Analytics verzendt. Met welke van deze functies kunt u gebeurtenissen verzamelen en rechtstreeks naar de Google Analytics-servers sturen?
- U werkt voor een online wederverkoper van honkbalkaarten en slaat gegevens over elk van uw verkoopartikelen offline op. Met welke van deze functies kunt u een CSV-bestand uploaden dat artikelgegevens bevat om samen te voegen met Analytics-gegevens?
- U wilt beginnen met het verzamelen en rapporteren van inzichten in Google Analytics voor uw website. Wat moet u implementeren om te beginnen met het verzamelen en verzenden van deze gegevens naar Google Analytics?
- U wilt gedetailleerde marketingcampagnegegevens bekijken door een nieuw Google Ads-account aan uw Google Analytics-property te koppelen. Waar in uw Google Analytics 4-property kunt u productlinks zoals deze met Google Ads beheren?
- U wilt kant-en-klare kaarten vinden die typische vragen beantwoorden over hoe gebruikers omgaan met uw app of website. Naar welke sectie ga je om dit te vinden?
- U wilt nieuwe doelgroepen voor uw e-commercesite creëren door gebruikers te segmenteren op basis van parameters die zinvol zijn voor uw bedrijf, zoals degenen die een aankoop hebben gedaan. Welke van deze benaderingen zou u een voorspellend publiek opleveren?
- U wilt query’s uitvoeren en enkele van uw offline gegevens combineren met Analytics-gegevens. Om dit te doen, wilt u uw Google Analytics-gegevens exporteren naar BigQuery. Welke Analytics-property’s kunnen gegevens exporteren naar BigQuery?
- U wilt technieken vinden die verder gaan dan standaardrapporten, zodat u diepere inzichten over klantbetrokkenheid kunt ontdekken. Welk gedeelte van uw Google Analytics-property bevat dit?
- U wilt uw Google Analytics-gegevens exporteren naar BigQuery om zoekopdrachten uit te voeren en sommige van uw offline gegevens te combineren met Analytics-gegevens. Welk type Analytics-property kan gegevens exporteren naar BigQuery?
- U wilt weten hoe verschillende advertenties die u heeft geplaatst samenwerken op het pad naar conversies. Waar in uw Google Analytics 4-property kunt u het rapport ‘Conversiepaden’ vinden?
- U wilt weten welke pagina’s nieuwe gebruikers het vaakst openen na het openen van uw startpagina, dus u maakt een nieuwe padverkenning in Verkennen die u wilt delen met een collega. Wie kan deze nieuwe padverkenning standaard zien?
- U wilt zien welke stappen uw gebruikers nemen om een sleutel te converteren. Met welke verkenningstechniek kunt u de stappen die gebruikers nemen in de richting van een belangrijke taak of conversie visualiseren en zien hoe goed ze slagen of falen bij elke stap?
- U wordt gevraagd om een datastroom op te zetten in overeenstemming met het instellen van Google Analytics. Wat is een datastroom?
- Uw bedrijf heeft een website en een app en u wilt de gebruikerservaringen op deze twee platforms analyseren en zien hoe nieuwe gebruikers op uw website en uw app terechtkomen. Welke van deze moet u gebruiken voor deze inzichten?
- Uw bedrijf heeft een website en een app voor zowel iOS als Android. Als u gebeurtenissen en gebruikers van deze drie samen wilt analyseren, hoe ziet uw accountconfiguratie er dan uit?
- Uw doel is om uw Google Analytics-gegevens naar BigQuery te exporteren, zodat u zoekopdrachten kunt uitvoeren en sommige van uw offline gegevens kunt combineren met Analytics-gegevens. Welke Analytics-property’s kunnen gegevens exporteren naar BigQuery?
- Uw team beheert een winkelwebsite waar klanten op verschillende plaatsen terechtkomen, waaronder sociale media, advertenties en zoekmachines. Naar welke van deze dimensies zou u kijken om te bepalen of uw websiteverkeer afkomstig was van ‘organisch zoeken’, ‘verwijzing’ of andere gebieden?
- Uw websitebezoekers activeren de gebeurtenis page_view al wanneer ze een pagina op uw site bekijken, maar u wilt een nieuwe gebeurtenis definiëren die wordt geactiveerd wanneer bezoekers op een specifieke pagina terechtkomen, zoals de startpagina. Wanneer u naar Gebeurtenissen navigeert in de Google Analytics-interface, welke optie kunt u dan kiezen om deze startpaginaweergavegebeurtenis te definiëren?
- Waar in Google Analytics-rapporten kunt u inzichten vinden in waar gebruikers vandaan komen (bijv. zoekresultaten van zoekmachines) voordat ze uw website bezoeken?
- Wanneer een gebruiker een video bekijkt, activeert dit een gebeurtenis op uw website. Welke van deze is een gebeurtenisparameter?
- Wanneer Google Ads is gekoppeld aan Google Analytics, hoe kan het dan doelgroepen van Google Analytics benutten?
- Wanneer Google Ads is gekoppeld aan Google Analytics, hoe kunnen conversiegebeurtenissen uit Google Analytics dan worden gebruikt in Google Ads?
- Wanneer Google Analytics en Google-advertenties zijn gekoppeld, hoe kan Google Ads dan conversiegebeurtenissen van Google Analytics gebruiken?
- Wat gebeurt er met de gegevens voor die uitgesloten gebeurtenissen als u Advertenties personaliseren heeft ingeschakeld voor uw property, maar specifieke gebeurtenissen wilt uitsluiten?
- Wat is een belangrijk verschil tussen Google Analytics 4-property’s en Universal Analytics-property’s?
- Wat kan Google Ads doen met doelgroepen uit Google Analytics wanneer deze twee services zijn gekoppeld?
- Wat kun je doen met publiektriggers?
- Wat kun je met doelgroeptriggers doen?
- Wat kunt u met uw gegevens doen als u uw Google Analytics-gegevens exporteert naar BigQuery?
- Wat kunt u met uw gegevens doen nadat u Google Analytics-gegevens naar BigQuery heeft geëxporteerd?
- Wat moet u eerst implementeren om inzichten te verzamelen voor uw website die via Google Analytics kunnen worden gerapporteerd?
- Wat onderscheidt Google Analytics 4-property’s van Universal Analytics-property’s?
- Wat vind je in het Realtime rapport?
- Welk attributiemodel gebruikt machine learning-algoritmen om de credits voor een conversie over verschillende contactpunten te verdelen?
- Welk attributiemodel verdeelt de credits voor een conversie gelijkelijk over alle kanalen waarop een klant heeft geklikt of waarmee hij zich heeft beziggehouden voordat hij tot conversie overging?
- Welk attributiemodel verdeelt de credits voor een conversie over verschillende contactpunten door het gebruik van machine learning-algoritmen?
- Welk bereik zou worden ingesteld voor een aangepaste dimensie die de lidmaatschapsstatus rapporteert voor een klantbeloningsprogramma?
- Welk gedeelte van Google Analytics bevat kant-en-klare kaarten die veelgestelde vragen beantwoorden over hoe uw gebruikers omgaan met uw app of website?
- Welk model vertegenwoordigt de hiërarchische structuur van een Google Analytics-account?
- Welk platform kan worden gekoppeld aan Analytics om verschillende versies van webpagina’s met specifieke doelgroepen te testen?
- Welk platform kunt u koppelen aan Analytics om inzicht te krijgen in organische zoekopdrachten die gebruikers naar uw website leiden?
- Welke Analytics 360-functie zou u gebruiken als u een nieuwe dataset zou willen maken met een breed beeld van uw bedrijf voor merken, producten of regio’s door gegevens uit meerdere bronnen te combineren?
- Welke Analytics 360-functie zou u gebruiken als u gegevens wilt filteren en een nieuwe dataset wilt maken voor een specifieke use case of doelgroep?
- Welke Analytics 360-functie zou u gebruiken om een nieuwe gegevensset te maken door gegevens uit meerdere bronnen te combineren om een breed beeld te krijgen van uw bedrijf voor merken, producten of regio’s?
- Welke Analytics-functie, indien ingeschakeld, koppelt gebeurtenisgegevens die het verzamelt van gebruikers op hun website of app aan de Google-accounts van ingelogde gebruikers die toestemming hebben gegeven voor het delen van deze informatie?
- Welke gegevens toont het Realtime-rapport?
- Welke Google Analytics-functie gebruikt machine learning om conversies te meten die niet direct waarneembaar zijn?
- Welke Google Analytics-functie vertrouwt op machine learning voor het meten van conversies die niet kunnen worden opgemerkt door directe observatie?
- Welke hiervan beschrijft hoe conversiegebeurtenissen uit Google Analytics kunnen worden gebruikt in Google Ads wanneer ze aan elkaar zijn gekoppeld?
- Welke nieuwe mogelijkheid heeft u om uw gegevens te gebruiken na het exporteren van Google Analytics-gegevens naar BigQuery?
- Welke sectie zou u openen in uw Google Analytics-property om geavanceerde technieken te vinden waarmee u diepere inzichten kunt ontdekken over de betrokkenheid van uw klanten?
- Welke van de volgende tools zou u kunnen gebruiken om gegevens van een mobiele app te verzamelen en te verzenden naar een Google Analytics 4-property?
- Welke van deze Analytics 360-functies zou u gebruiken om gegevens te filteren en een nieuwe dataset te maken voor een specifieke use case of doelgroep?
- Welke van deze Analytics-functies, indien ingeschakeld, koppelt gebeurtenisgegevens die zijn verzameld van gebruikers op een app of website aan de Google-accounts van gebruikers die zijn aangemeld en expliciet hebben ingestemd met het delen van deze informatie.
- Welke van deze attributiemodellen verdeelt het krediet voor een conversie gelijkelijk over alle kanalen waarop een klant heeft geklikt of waarmee hij zich heeft beziggehouden voordat hij tot conversie overging?
- Welke van deze bereiken zou worden ingesteld voor een aangepaste dimensie die lidmaatschapsstatus rapporteert voor een klantbeloningsprogramma?
- Welke van deze configuraties geeft de hiërarchische structuur van een Google Analytics-account weer?
- Welke van deze definities beschrijft een gegevensstroom in relatie tot Google Analytics?
- Welke van deze Google Analytics-functies maakt gebruik van machine learning om conversies te meten die u niet direct kunt waarnemen?
- Welke van deze platforms kunnen worden gekoppeld aan Analytics, zodat u varianten van uw webpagina’s kunt testen met specifiek op maat gemaakte doelgroepen?
- Welke van deze secties van Google Analytics-rapporten geeft inzicht in waar gebruikers vandaan komen (bijv. sociale media) voordat ze uw website bezoeken?
- Welke van deze structuren vertegenwoordigt de hiërarchie van een Google Analytics-account?
- Welke van deze taken kunnen worden uitgevoerd met behulp van doelgroeptriggers?
Aanbevolen Certificaten
Advanced Google Analytics Certificaat Examen Antwoorden
Advanced Google Analytics Certificaat examen antwoorden 2021 Update:...
Lees MeerGoogle Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022
Google Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022 [Update] Update:...
Lees MeerGoogle Analytics voor beginners Certificaat Examen Antwoorden
Google Analytics voor beginners Certificaat examen antwoorden 2022...
Lees Meer