Google Ads Apps Examen Antwoorden 2022
Update: januari 2022
Deel deze pagina met vrienden:

Het Google Ads Apps examen richt zich op opstarten en optimaliseren van app-campagne. Google Skillshop heeft daarom een speciaal programma voor deze advertenties gelanceerd.
Waarom biedt Correctify Google examen oplossingen aan?
Inzicht in de basisprincipes van het Google App Ads-examen is niet mogelijk zonder het examen zelf af te leggen. Daarom hebben we de laatste vragen en oplossingen opgesomd die gesteld worden bij het Google Ads App examen.
Aantal vragen – 146.
1. Wat bepaalt bij het maken van een Google App-campagne een biedstrategie voor een campagne?
2. Waarom zou een cosmeticabedrijf dat traditioneel producten in winkels verkoopt, zijn app promoten?
3. Wat stimuleert de impact op schaal voor Google App-campagnes?
4. Jason heeft een productiviteitsapp en wil buiten de VS uitbreiden naar Latijns-Amerika. Hij huurt een professionele vertaaldienst in en gelooft dat hij klaar is om te gaan zodra de dienst klaar is. Welke drie stappen moet hij overwegen voordat hij van start gaat? (Kies drie.)
5. Waarom zouden marketeers zich moeten aansluiten bij hun app-ontwikkelteams?
6. Wat is het voordeel van het verzamelen van gegevens over gebeurtenissen die plaatsvinden in een app?
7. Emma maakt een nieuwe Google App-campagne en werkt aan haar advertentie-items. Welke van de volgende activatypen moet ze handmatig toevoegen?
8. Koppel elke uitspraak over machine learning aan het gerelateerde voordeel van Google App-campagnes.
9. Waar brengen gebruikers de meeste tijd door op mobiele apparaten?
10. Een gamingbedrijf heeft zojuist een nieuwe app uitgebracht en wil zich concentreren op de eerste lanceringsfase. Wat is het belangrijkste voor een bedrijf wanneer een app voor het eerst wordt gelanceerd?
11. Hoewel machines verschillende voordelen bieden, bieden mensen nog steeds hun eigen unieke vaardigheden aan. Welke twee voordelen hebben mensen ten opzichte van machines als het om marketing gaat? (Kies er twee.)
12. Healthy Life HQ10, een gezondheids- en welzijnsbedrijf, heeft zowel een website als een app.
13. Luca voert een Google App-campagne uit voor nieuwsuitgever World News Online. Waarom zou Luca zich zorgen maken over de kwaliteit van de vermelding van World News Online op Google Play? (Kies er twee.)
14. Dennis begrijpt het belang van het gebruik van een analyseoplossing voor zijn app, maar hij weet niet welke hij moet gebruiken. Welke oplossing is de beste oplossing voor app-analyse van Google?
15. Wat zijn de drie trackingoplossingen voor Google App-campagnes?
16. Een onderwijsbedrijf uploadt afbeeldingsitems voor hun Google App-campagne.
17. Welke twee in-app-acties zijn voorbeelden van acties die relevant zijn voor de detailhandel? (Kies er twee.)
18. Vivian heeft de leiding gekregen over een paar klanten die geïnteresseerd zijn in het uitvoeren van Google App-campagnes. Sommige campagnes maken gebruik van doelkosten per actie (tCPA), terwijl andere campagnes gebruiken voor doelkosten per installatie (tCPI). Welke twee uitspraken zijn correct als het gaat om het instellen van dagbudgetten in app-campagnes? (Kies er twee.)
19. Welk rapport kan helpen bij het identificeren van landen waarin een app bezoekers trekt, maar nog niet is gelokaliseerd?
20. Welke van deze bedrijven zou klaar zijn om een Google App-campagne te starten die gericht is op in-app-acties?
21. Welke drie vaardigheden brengen marketeers naar voren bij het werken met machine learning? (Kies drie.)
22. Poppy is een app-campagne aan het opzetten en ze wil een groot aantal gebruikers werven en tegelijkertijd veel in-app-aankopen genereren. Welke van de volgende instellingen moet Poppy kiezen om haar marketingdoel te bereiken?
23. Nicky’s accountmanager vroeg haar om een minimale of geen tekstoverlay op te nemen in de afbeeldingsitems die ze in een Google App-campagne gebruikt. Waarom is dat?
24. Waar moet u op letten bij het selecteren van evenementen om te meten in een Google App-campagne?
25. Paul vraagt zijn team om view-through-conversies in de Google App-campagnes van hun klanten mogelijk te maken en daarover te rapporteren. Waarom zijn view-through-conversies belangrijk om op te nemen?
26. Welke drie uitspraken over machine learning zijn waar? (Kies drie.)
27. Waarom zou een klant liever iets kopen met een winkel-app dan met een winkelwebsite?
28. Maria heeft het gedeelte ‘Kop’ van haar tekstitems voltooid en moet nu het gedeelte ‘Beschrijving’ voltooien. Met welke factoren moet Maria rekening houden?
29. Tina is een ervaren accountmanager die graag toezicht houdt op de details van haar Google Ads-campagnes. Ze heeft moeite om het merendeel van het campagnebeheer over te laten aan machine learning in app-campagnes. Wat is een geldige reden voor Tina om te vertrouwen op machine learning in plaats van alles handmatig te doen?
30. Welke twee dingen zijn essentieel om een Google App-campagne soepel en succesvol te laten verlopen? (Kies er twee.)
31. Hoe werken mensen en machines als een effectief team bij het uitvoeren van Google App-campagnes?
32. Machine learning automatiseert een groot deel van een Google App-campagne zodra deze live is. Wat is een van de redenen waarom marketeers nog steeds bij de campagne moeten worden betrokken nadat deze is gelanceerd?
33. Hoe helpen Google App-campagnes de handmatige test-en-iteratie-inspanningen van adverteerders te verminderen?
34. Canadian Company Fresco Arts Is Planning To Expand To Three Additional International Markets Within The Year. Which Three Benefits Might Be Likely Outcomes Of This Plan? (Choose Three.)
35. Wat zijn de vier soorten advertentie-items die beschikbaar zijn in Google App-campagnes?
36. Tom heeft zijn app nog niet uitgebracht en hij is geïnteresseerd in de typische levenscyclus van een app.
37. Hoe profiteren zowel marketeers als gebruikers van machine learning in Google App-campagnes?
38. Campagnerapportage biedt veel statistieken om te beoordelen of een campagne naar verwachting presteert. Als het een doel is om tegen een bepaalde prijs zoveel mogelijk nieuwe gebruikers te krijgen, welke twee statistieken zijn dan misschien het belangrijkst om te beoordelen? (Kies er twee.)
39. Waarom presteren Google App-campagnes beter als ze worden voorzien van een diverse portfolio aan middelen?
40. Wat zijn twee dwingende redenen om een app op te nemen als onderdeel van een marketingstrategie? (Kies er twee.)
41. Kyle maakt een HTML5-item om toe te voegen aan zijn portfolio met andere itemtypen.
42. Brian is bezig met het toevoegen van tekstitems aan zijn eerste advertentiegroep in een Google App-campagne. Wat moet Brian opnemen in het Headline-veld van zijn tekstitems?
43. Felix meet view-through-conversies (VTC’s) met een ander netwerk, en hem is geadviseerd om ook VTC’s met Google te meten.
44. Waarom zou Google de standaarden voor zichtbaarheid volgen die zijn opgesteld door de Amerikaanse Media Rating Council (MRC)?
45. Wat zijn twee redenen waarom adverteerders betrokkenheid moeten overwegen bij het promoten van apps?
46. Een groot golfboekingsbedrijf heeft zojuist een nieuwe app gelanceerd en ze willen 50.000 installaties genereren voordat het hoogseizoen toeslaat.
47. William is online marketingmanager bij een reclamebureau. Naarmate William meer leert over machine learning, wil hij duidelijk maken welke waarde hij nog steeds toevoegt voor zijn klanten.
48. Met welke componenten van een Google App-campagne kunnen marketeers waardevolle gebruikers bereiken?
49. Welk app-type wordt het meest gedownload op Google Play?
50. In campagnes in het zoeknetwerk van Google vervangt Jenny regelmatig slecht presterende advertenties, maar weet dat de best practices voor Google App-campagnes anders zijn.
51. Rita werkt eraan om een reis-app uit te breiden naar nieuwe markten in Zuidoost-Azië.
52. Aaron observeert en past biedingen vaak aan in zijn Google Ad-campagnes. Hij ontdekte onlangs dat het voor een geautomatiseerde campagne het beste is om te wachten tot de campagne een bepaald aantal conversies heeft gegenereerd voordat u bodwijzigingen aanbrengt.
53. Oscar is gevraagd een video-item te maken voor een nieuwe Google App-campagne.
54. Naomi wil haar app promoten met Google Ads, maar heeft meerdere campagnedoelen.
55. Melissa voert een Google App-campagne met één advertentiegroep en ze wil de campagne optimaliseren door extra advertentiegroepen te maken. Wat moet Melissa nu doen?
56. Welke twee in-app-acties zijn gebruikelijk in verschillende branches? (Kies er twee.)
57. Een bedrijf besloot zijn app uit te breiden naar internationale markten. Plaats de drie stappen die betrokken zijn bij het uitbreidingsproces van de app-markt in de juiste volgorde.
58. Desmond heeft een online bibliotheek vol met kwaliteitsafbeeldingen van zijn app. Wat is het maximale aantal afbeeldingsitems dat Desmond kan toevoegen aan één advertentiegroep binnen een Google App-campagne?
59. Hoe ontdekken de meeste app-downloaders apps?
60. Welke twee dingen realiseren marketeers zich nu machine learning op grotere schaal wordt gebruikt? (Kies er twee.)
61. Op welke twee manieren kan een marketeer gegevensinzichten gebruiken om de prestaties van campagnes beter te begrijpen? (Kies er twee.)
62. Er zijn drie belangrijke stappen nodig om het bijhouden van conversies in een Google App-campagne mogelijk te maken. Plaats ze in de juiste volgorde.
63. Roberto breidt zijn in het VK gevestigde app uit naar Frankrijk. Hij creëerde een nieuwe op het Frans gerichte Google App-campagne en vertaalde zijn middelen in het Frans. Welke drie aanvullende dingen moet hij overwegen voordat hij live gaat? (Kies drie.)
64. Waarom zouden bedrijven met fysieke locaties app-gebruik moeten omarmen?
65. Adam neemt de tijd om te leren hoe machines en mensen elkaar aanvullen. Wat doen machines goed in de marketingindustrie?
66. Claire begrijpt de impact die een vermelding in de app store kan hebben op haar Google App-campagne. Ze wil samenwerken met het ontwikkelteam om de vermelding te optimaliseren, zodat gebruikers die daar landen, eerder zullen downloaden.
67. Voordat een fitnessbedrijf in betaalde media investeert, wil het bepalen hoe zijn nieuwe toepassingen passen in hun algemene marketingstrategie. Welke twee vragen moet het bedrijf overwegen? (Kies er twee.)
68. Lilly heeft tekst- en afbeeldingsitems toegevoegd aan de advertentiegroep van haar Google App-campagne, maar ze heeft geen video om te uploaden. Welke van de volgende acties kan haar app-campagne uitvoeren?
69. Rose voert al heel lang haar Google App-campagne en ze wil gebruikers identificeren die het meest waardevol zijn voor haar bedrijf. Welke twee acties moet Rose ondernemen om haar meest waardevolle gebruikers te ontdekken? (Kies er twee.)
70. Koppel het type bedrijf aan de meest relevante reden ‘waarom apps belangrijk zijn’.
71. Welke impact heeft machine learning gehad op de marketingindustrie?
72. Wat is het aanbevolen minimumbudget voor een Google App-campagne die optimaliseert naar een tCPI van $ 2?
73. Henry voert al een aantal dagen een Google App-campagne uit en hij merkte dat deze zich nog in een leerfase bevindt. Wat kan ertoe bijdragen dat een app-campagne voor langere tijd in de leerfase blijft?
74. Welke stelling vat een Google App-campagne samen?
75. Sandra maakt een langetermijnplan voor haar app. Ze wil ervoor zorgen dat haar doelstellingen meegroeien met de groei van de app zelf. Help Sandra bij het plaatsen van de volgende marketingdoelen in de volgorde waarin ze doorgaans voorkomen.
76. Betty’s manager vraagt zich af waarom ze tijd moet besteden aan haar nieuwe Google App-campagne, aangezien machine learning helpt om een aanzienlijk deel van de campagne te automatiseren. Wat zijn drie dingen die Betty kan doen om de campagne te leiden? (Kies drie.)
77. George controleert regelmatig zijn conversiegegevens in zijn Google App-campagne, maar onlangs hoorde hij collega’s praten over het belang van het opnemen van view-through-conversies en hij weet niet zeker wat dat betekent. Wat betekent een view-through-conversie voor de Google App-campagne van George?
78. De doelstellingen van Google App-campagnes moeten afhangen van welke van de volgende zaken?
79. Wat zijn de twee meest voorkomende redenen waarom een financieringsmaatschappij ervoor zou kunnen kiezen om zijn app te promoten?
80. Roger heeft tekst-, beeld- en video-items aan zijn advertentiegroep toegevoegd, maar hij is niet bekend met HTML5-items. Waarom zou een adverteerder ervoor kiezen HTML5-items aan te bieden in een Google App-campagne?
81. Koppel de volgende bouwstenen van Google App-campagnes aan hun beschrijvingen.
82. Op welke twee manieren kan een marketeer goede gegevens leveren aan een Google App-campagne, mogelijk gemaakt door machine learning? (Kies er twee.)
83. Welke bewering is waar met betrekking tot de conversieratio’s tussen apps en mobiel internet?
84. Jasmeet is een marketeer voor Pharma Unite in de gezondheidszorg. Ze is gevraagd toezicht te houden op een Google App-campagne die twee maanden geleden van start ging, en ze ontdekt dat de items sinds de lancering niet zijn bijgewerkt. Welke twee dingen moet Jasmeet nu doen? (Kies er twee.)
85. Pauline heeft een gevestigde app met een groot gebruikersbestand. Nu heeft ze nieuwe gebruikers nodig die waardevolle acties binnen de app uitvoeren. In welke fase valt dit?
86. Een e-commerce-app ontving 500 installaties, wat resulteerde in $ 1.000 aan inkomsten. Welke tCPI moeten ze gebruiken om een nieuwe Google App-campagne voor installaties te starten?
87. Linda wil het maximale halen uit haar Google App-campagneadvertenties. Ze schrijft de vereiste hoeveelheid tekstitems, maar heeft niet veel andere items om te uploaden. Welke items kunnen automatisch door de campagne worden gegenereerd, naast wat Linda kan uploaden?
88. Carol wil view-through-conversies voor haar Google App-campagne bekijken, maar weet niet waar ze deze gegevens kan vinden. Wat zou ze moeten doen?
89. De manager van Hiroko vraagt waarom Hiroko tijd besteedt aan haar nieuwe Google App-campagne. De manager gelooft dat machine learning alles doet. Op welke drie manieren kan Hiroko helpen bij het begeleiden van de door machine learning aangedreven campagne?
90. Simon zit al een paar jaar in de marketingindustrie. Hij leert over de manieren waarop machine learning zowel hem als marketeer als zijn beoogde gebruikers kan helpen. Hoe verandert machine learning zijn kerntaken?
91. Wat zijn twee redenen waarom bedrijven zouden moeten overwegen om een mobiele app te bouwen? (Kies er twee.)
92. Welke van de volgende definities beschrijft “Gebeurtenissen” in relatie tot app-metingen?
93. Samira heeft een reis-app genaamd YourAdventure. Waarom zou ze thematische advertentiegroepen maken voor speci fi eke aanbiedingen, zoals culinaire ervaringen, begeleide wandelingen en architectonische rondleidingen?
94. Zoals bij alle Google Ads-producten, is merkveiligheid van het grootste belang voor Google App-campagnes. Daarom geeft Google adverteerders extra controle over hun plaatsingen, inclusief de mogelijkheid om plaatsingen uit te sluiten. Wat is het maximale aantal plaatsingen per account dat een adverteerder kan uitsluiten?
95. Walt wil strategische begeleiding bieden voor de Google App-campagne die hij beheert. Hij wil dat de campagne werkt binnen bepaalde grenzen, naar een gewenst resultaat. Welke twee instellingen moet Walt voortdurend observeren? (Kies er twee.)
96. Cosmeticamerk Lit Looks krijgt niet het bereik dat ze verwachtten van hun Google App-installatiecampagne. Ze willen hun creatieve mix optimaliseren en zich richten op video-items. Ze hebben momenteel twee portretvideo’s en twee landschapsvideo’s, variërend van 10-30 seconden. Wat missen ze in hun video-assetmix?
97. Google Ads volgt de normen voor zichtbaarheid van de Media Rating Council. Wat is er nodig om een advertentie te laten tellen als zichtbare vertoning?
98. Welke drie technologiegerelateerde overwegingen kunnen van invloed zijn op hoe een app presteert per markt? (Kies drie.)
99. Wat zijn drie redenen waarom een retailbedrijf zou investeren in app-promotie? (Kies drie.)
100. Wat zijn de twee belangrijkste doelstellingen van marketeers voor app-promotie?
101. Welke van de volgende rollen speelt een app in de algemene bedrijfsstrategie?
102. Wat is meestal het laatste contactpunt waarop u de beslissing van een gebruiker om uw app te installeren kunt beïnvloeden?
103. Wat is het voordeel van het identificeren van app-gebruikers met een hoge lifetime value in een Google App-campagne?
104. In welke twee scenario’s zou het logisch zijn dat de adverteerder een campagne voert die gericht is op in-app-acties? (Kies er twee.)
105. Gordon voert een Google App-campagne uit voor een nieuwsuitgever en heeft in de afgelopen 30 dagen 200 unieke abonnementen geregistreerd. Zijn dit voldoende conversiegegevens voor de machine om optimale prestaties te behalen?
106. Wat is het maximale aantal gelokaliseerde experimenten met winkelvermeldingen dat tegelijk kan worden uitgevoerd in Google Play?
107. Shayley leest een artikel over wandelpaden op haar mobiele telefoon en ziet een advertentie voor wandelschoenen van outdoorwinkel OneStop. Ze heeft de OneStop-app geïnstalleerd en klikt op de advertentie. OneStop heeft deep links mogelijk gemaakt. Wat gebeurt er daarna?
108. Sophie is gevraagd om afbeeldingsitems te maken die voldoen aan de praktische tips voor Google App-campagnes. Ze wil plaatsing op alle kanalen garanderen. Welke afbeeldingsitems moet Sophie minimaal maken en uploaden?
109. Het meten van apps en internet is een uitdaging, maar toch belangrijk voor het begrijpen van platformonafhankelijk gedrag. Welke twee oplossingen biedt Google om de meetkloof tussen app en web te overbruggen? (Kies er twee.)
110. Mario werkt bij een bureau aan app-campagnes voor twee verschillende klanten. Koppel het bedrijf en hun doelstelling aan de juiste biedstrategie.
111. Wat zijn de twee belangrijkste doelstellingen van een app-marketeer? (Kies er twee.)
112. Bij het opstellen van een langetermijnstrategie voor app-promotie is het belangrijk om te beseffen dat doelstellingen in de loop van de tijd kunnen veranderen. Zet de volgende fasen in de aanbevolen volgorde van voorkomen.
113. Voor nauwkeurige targeting zijn items onderverdeeld in advertentiegroepen met gedeelde onderwerpen die meestal verband houden met welke van de volgende zaken? (Kies drie.)
114. Megan zet een Google App-campagne op, maar ze weet niet zeker hoe specifiek ze moet zijn als het gaat om locatietargeting. Waarom zou een marketeer een locatietarget instellen dat op landniveau of groter is?
115. Met welke taak kan de Market Finder by Google-tool helpen?
116. Wat zijn twee manieren om creatieve uitmuntendheid te bereiken in Google App-campagnes? (Kies er twee.)
117. Wat zijn de twee belangrijkste componenten van een hoogwaardige app-ervaring?
118. Waarom vindt machine learning niet onmiddellijk plaats na het starten van een Google App-campagne?
119. Machine learning wordt in veel marketingactiviteiten geïntegreerd, maar recent onderzoek toont aan dat bepaalde activiteiten moeilijker te automatiseren zijn. Wat blijft een uitdaging voor machine learning?
120. Sally heeft van oudsher veel tijd in Google Ads doorgebracht met het aanbrengen van kleine wijzigingen in haar campagnes, in plaats van zich te concentreren op een marketingstrategie op een hoger niveau. Op welke twee manieren helpt machine learning de tijd die ze aan haar Google App-campagne besteedt, te verminderen? (Kies er twee.)
121. Ben heeft zojuist een app gelanceerd voor zijn pizzabezorger.
122. Welke drie instellingen moeten er op campagneniveau worden gemaakt bij het opzetten van een nieuwe Google App-campagne?
123. Op welke manier vereenvoudigen Google App-campagnes het maken van advertenties?
124. Roberto legt uit waarom een Google App-campagne een goede strategie is voor app-promotie.
125. Op welk niveau in de Google Ads-interface selecteert de marketeer Android of iOS als het mobiele app-platform?
126. Harry staat op het punt een nieuwe app te lanceren en wil nieuwe gebruikers aantrekken met behulp van een Google App-campagne.
127. Clara’s collega raadde haar aan om de ingebouwde tool Bid Guidance te gebruiken voor haar bestaande Google App-campagne.
128. Welke belangrijke rol speelt app-promotie in de mobiele game-industrie?
129. Op welke twee manieren kunnen marketeers profiteren van machine learning in Google Ads? (Kies er twee.)
130. Robert staat op het punt een HTML5-item te maken voor zijn Google App-campagne.
131. Janelle voert een Google App-campagne en weet dat, hoewel deze wordt mogelijk gemaakt door machine learning, haar input als marketeer er nog steeds veel toe doet. Op welke drie manieren kan Janelle de machine het beste naar een succesvol resultaat leiden? (Kies drie.)
132. Wat is het aanbevolen minimumbudget voor een Google App-campagne die optimaliseert tot een tCPA van $ 10?
133. Welke merkveiligheidsmaatregelen worden standaard getroffen bij het opzetten van een Google App-campagne?
134. Welke twee opties zijn voordelen van het gebruik van Google Analytics voor Firebase? (Kies er twee.)
135. Wat is het voordeel van software-ontwikkelaarskits (SDK’s) van zowel Firebase als andere meetpartners?
136. Luca bereidt zich voor op een Google App-campagne gericht op installaties. Zijn klant wil weten waar de campagne voor in aanmerking komt. Hoe moet Luca reageren?
137. Hoe helpt de variëteit aan activa bij het bereik?
138. Welke positieve impact heeft machine learning op de advertentie-industrie?
139. Angela legt de voordelen van machine learning in Google App-campagnes uit aan haar collega’s. Welke twee uitspraken zijn sterke argumenten om machine learning te gebruiken in plaats van menselijke input? (Kies er twee.)
140. Alex heeft veel gelezen over Google App-campagnes en hij staat te popelen om er zelf een te beginnen. Wat is het eerste dat hij moet doen voordat hij naar de Google Ads-interface springt?
141. Welke bewering is waar met betrekking tot conversies in een Google App-campagne?
142. Google App-campagnes zijn ontworpen om relevante advertenties aan gebruikers weer te geven op basis van een groot aantal invoer. Wat zijn drie voorbeelden van signalen die kunnen worden gebruikt door een app-campagne? (Kies drie.)
143. Anne kijkt naar de kolom ‘Prestaties’ in het itemrapport van haar Google App-campagne. Ze wil zien hoe bepaalde activa presteren. Ze ziet de termen “laag”, “goed” en “beste” in de kolom. Asset ratings worden verdeeld op basis van welke criteria?
144. Een onderwijsbedrijf bereidt zich voor om een marketingcampagne voor hun app te voeren. Identificeer drie factoren waarmee het bedrijf rekening moet houden bij het bepalen van de doelstellingen voor hun aanstaande campagne. (Kies drie.)
145. Waarom is het bijhouden van conversies essentieel voor Google App-campagnes?
146. Welke van de volgende drie kwaliteiten worden in de meeste vijfsterrenrecensies voor apps in de Google Play Store geprezen? (Kies drie.)
Aanbevolen Certificaten
Google Ads Display Certificaat Examen antwoorden 2022
Google Ads Display Certificaat Examen Antwoorden 2022 Update:...
Lees MeerGoogle Ads Measurement Certificaat Antwoorden
Google Ads Measurement Examen Antwoorden 2022 Update: januari...
Lees MeerGoogle Ads Search Examen Antwoorden 2022
Google Ads Search Examen Antwoorden 2022 Update: januari...
Lees MeerGoogle Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022
Google Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022 [Update] Update:...
Lees Meer