Menu Sluiten

Google Ads Display Certificaat Examen Antwoorden 2021

Update: Januari 2021

Deel deze pagina met vrienden:

Google Ads Display Antwoorden

Was je niet geslaagd op het onderdeel Google Ads Display, maar ben je toch benieuwd naar de juiste antwoorden? Correctify heeft alle mogelijke vragen samen met de oplossing voor jou opgesomd.

1. Een bedrijf maakt speciale sportuitrusting voor actieve vrouwelijke senioren. Het bedrijf verwacht dat potentiële klanten ouder zijn dan 65 jaar, al dan niet met een interesse in sport. Het marketingteam van het bedrijf wil bewustzijn creëren over de innovatieve producten van hun bedrijf.

2. Een marketeer houdt de inkomsten bij die zijn campagnes genereren. Hij wil een specifiek rendement krijgen voor zijn advertentie-uitgaven.

3. Een kleine marketinggroep gebruikt Google Display-advertenties om relevante advertenties te leveren aan mensen die op internet surfen.

4. Adam heeft vastgesteld dat ‘actie stimuleren’ de juiste marketingdoelstelling is voor zijn nieuwe Display-campagne.

5. Alan heeft een nieuwe lijn scooters op zijn website geïntroduceerd en gebruikt een Google Display Ad-campagne om deze te promoten. Hij selecteert ‘Build awareness’ als het marketingdoel voor zijn campagne.

6. Amanda is de marketingmanager voor een plantenkwekerij. Ze heeft een groot aantal campagnes en heeft hulp nodig om haar biedingen elke dag relevant te houden.

7. Amanda gebruikt ‘Invloed overwegen’ als marketingdoelstelling voor haar Google Display Ads-campagne.

8. Amy heeft een nieuw merk gecreëerd voor het trainingsmateriaal voor goudvissen van haar bedrijf. Ze weet dat andere bedrijven goudvissen trainen en het is een populaire sport, maar beseft dat het een nichemarkt is. Ze wil een Google Display Ads-campagne gebruiken om de bekendheid van haar nieuwe merk te vergroten.

9. Angela is klaar om aan de slag te gaan met haar eerste Smart Display-campagne, maar haar account komt nog niet in aanmerking vanwege onvoldoende conversies in de afgelopen 30 dagen.

10. Als marketingdirecteur bij een groot bedrijf overweegt Cara een Google Display Ads-campagne te lanceren, omdat dit haar wereldwijde internetgebruikers op zoveel mogelijk websites en apps mogelijk zal maken.

11. Geautomatiseerd bieden doet het zware werk voor adverteerders op Google Ads. Wat gebruikt automatisch bieden om het juiste bod voor elke veiling in te stellen?

12. Ben beheert momenteel een campagne met een totale investering van $ 7.000, genereert 1.400 conversies en heeft een CPA (kosten per acquisitie) van $ 5. Ben moet overtollige voorraad verkopen. Om dit doel te bereiken, is hij bereid zijn CPA- en campagne-investeringen te verhogen.

13. Ben verkoopt huishoudelijke artikelen via zijn website en app.

14. Bill heeft een nieuwe lijn producten voor zijn bedrijf uitgebracht en gebruikt Google Display-advertenties om de aandacht van de klant te beïnvloeden.

15. Bill wil waardevolle, relevante doelgroepen bereiken en met zijn advertenties snel en vaak contact met hen opnemen.

16. Brian bezit een bedrijf dat goedkope vervangingsonderdelen voor fietsen maakt. Hij is klaar om de schaal van zijn bedrijf te vergroten en wil Google Display-advertenties gebruiken om de verkoop te stimuleren.

17. Het gewenste publiek van Brian valt niet onder de segmenten In-Market-doelgroepen.

18. Cassandra wil haar Google Display-advertenties aanpassen op basis van hoe potentiële klanten eerder met haar website omgingen.

19. Catherine ontving een aanzienlijke hoeveelheid verkeer naar haar online dierenwinkel na het lanceren van haar Display-campagne. Helaas hebben veel bezoekers van haar online winkel geen aankoop gedaan.

20. Claire heeft een Google Display Remarketing-campagne gemaakt.

21. Colin plant een nieuwe Google Display Ads-campagne met het marketingdoel ‘Build awareness’ in gedachten.

22. Darren merkt dat veel mensen specifieke producten op zijn website hebben bekeken zonder deze te kopen. Hij maakt een Google Display-advertentie om de verkoop van die exacte producten te stimuleren.

23. Diana voert een succesvolle remarketingcampagne. Ze wil haar bereik uitbreiden met andere targetingopties. Bij het maken van een nieuwe Google Ads Display-campagne met de marketingdoelstelling ‘Invloed op overweging’, kiest ze Vergelijkbare doelgroepen als haar targetingoptie.

24. Doreen wil de verkoop op haar website stimuleren en overweegt een Google Display Remarketing-campagne te maken

25. Emmy is de marketingdirecteur van een groot marketingteam en wil via Smart Display-campagnes een groot publiek bereiken.

26. Felix wil zijn Google Display-advertenties beginnen te tonen aan een kleiner publiek met behulp van demografische targeting.

27. Frank runt een duikbedrijf dat lessen aanbiedt en duikuitrusting verkoopt. Frank wil gebruikers aanspreken die duiklessen onderzoeken.

28. Gavin maakt een Google Display Ads-campagne die is ontworpen om de verkoop op zijn website te stimuleren. Hij wil potentiële klanten bereiken die pagina’s op zijn website hebben bekeken en hen verleiden om aankopen te doen met een kortingscode.

29. Gloria bezit een surfkledinglijn. Ze wil de bekendheid van haar merk vergroten en een hogere omzet genereren.

30. Google Ads biedt verschillende campagnetypen die bepalen waar uw advertentie wordt weergegeven en in welke indeling deze wordt weergegeven.

31. Google Ads is opgebouwd rond drie kernprincipes, gericht op het helpen van bedrijven om hun online potentieel te bereiken. De eerste hiervan is relevantie. Google Ads verbindt bedrijven op het juiste moment met de juiste mensen.

32. Google Ads is ontworpen om drie dingen aan elke adverteerder te leveren: relevantie, controle en resultaten. Het biedt relevantie door adverteerders op het juiste moment met de juiste mensen te verbinden. Het levert resultaten door alleen op te laden wanneer u een klik krijgt.

33. Google Ads is ontworpen om bedrijven te helpen online succes te behalen. Om dit te bereiken, was Google Ads gebaseerd op drie kernprincipes.

34. Met Google Display-advertenties kunnen adverteerders hun eigen creatieve middelen naar het systeem uploaden. Hierdoor hebben adverteerders meer controle over het uiterlijk van hun advertenties.

35. Hank wil een campagne ‘Maximaliseer conversies’ gebruiken met de Performance Planner.

36. Hoe kan Performance Planner uw bedrijf van dienst zijn?

37. Hoe gebruiken responsieve display-advertenties automatisering?

38. Hoe draagt ​​het automatiseren van uw bod bij aan een succesvolle Google Ads-campagne?

39. Hoe leidt Google Display Ads elke dag voor duizenden adverteerders over de hele wereld met marketingresultaten?

40. Hoe leidt Google Display Ads tot marketingresultaten voor duizenden adverteerders wereldwijd?

41. Hoe genereert Google Display Ads elke dag resultaten voor duizenden adverteerders?

42. Hoe helpt Google Display Ads adverteerders hun marketingdoelstellingen te bereiken en resultaten te bereiken?

43. Hoe is het gebruiken van toeschrijvingsconversies voor de laatste klik nuttig voor prognoses van Performance Planner?

44. Howard is bezig met het maken van een Google Display-campagne en besluit aangepaste doelgroepen te gebruiken als targetingoptie. Hij wil graag de klantoverweging beïnvloeden, maar zijn nichepubliek valt niet onder een publieksegment op de markt.

45. Om de verkoop met haar Google Display Ads-campagne te stimuleren, wil Charlotte publiek bereiken dat naar producten op haar website heeft gekeken, met nieuwe advertenties voor die exacte producten.

45. Om de verkoop met haar Google Display Ads-campagne te stimuleren, wil Charlotte publiek bereiken dat naar producten op haar website heeft gekeken, met nieuwe advertenties voor die exacte producten.

46. Jake heeft geprobeerd merkbekendheid op te bouwen voor zijn nieuwe kledinglijn. De eerste merkpogingen waren succesvol, maar hij wil de zaken nu in grotere mate opschalen. Jake kan een breed publiek bereiken met behulp van Smart Display-campagnes.

47. Jasmine is de marketingdirecteur voor een keten van kledingwinkels. Ze heeft een vast budget gekregen en moet zoveel mogelijk klanten naar haar website halen.

48. Josephine is bezig met het maken van advertenties in haar standaard display-campagne. Ze vindt dat er twee hoofdadvertentieformaten zijn die ze kan benutten.

49. Joshua heeft een online winkel die skateboard-apparatuur verkoopt. Hij merkt dat potentiële klanten naar specifieke skateboards kijken, maar zijn website verlaten zonder een aankoop te voltooien.

50. Julie wil potentiële klanten producten laten zien die ze eerder op haar website hebben bekeken.

51. Karen heeft een nieuw bedrijf geopend en gebruikt Google Display-advertenties om de bekendheid van haar nieuwe producten te vergroten.

52. Karen bezit een groot online bedrijf dat antiek verkoopt. Ze wil een Smart Display-campagne maken.

53. Ken ziet een groot succes van zijn Display-campagnes en wil de prestaties naar een hoger niveau tillen met behulp van dynamische remarketing.

54. Kevin bepaalt welk Google Display Ads-formaat moet worden gebruikt en kiest tussen efficiëntie en controle.

55. Kim ziet aanzienlijke prestaties van haar Google Display-remarketingcampagne en wil deze uitbreiden.

56. Lauren heeft ‘Invloed op beïnvloeding’ gekozen als het marketingdoel in haar Google Display Ads-campagne.

57. Loretta is de advertentiedirecteur voor een groot maaltijdpakketbedrijf. Ze is bezig met het opzetten van een Google Display Campagne om een ​​groot publiek te identificeren en aan te spreken om hun marktbereik te vergroten.

58. Lucy maakt een nieuwe Display-campagne met het doel het bewustzijn te vergroten.

59. Mandy heeft een groot kunstleveringsbedrijf dat verkoopt via haar fysieke winkel en online. Ze wil de bekendheid van haar merk vergroten en een hogere omzet genereren.

60. Maria heeft te horen gekregen dat ze de Performance Planner maandelijks moet gebruiken.

61. Marie is een marketeer die probeert specifieke gebruikersacties na de klik te maximaliseren. Welke geautomatiseerde biedstrategie moet ze gebruiken om dit te bereiken?

62. Marisol beheert de online advertentiecampagnes voor een keten van speelgoedwinkels met zowel een fysieke als een online aanwezigheid.

63. Marta heeft een strak marketingbudget en moet een strategie gebruiken die klanten voor een vast bedrag naar haar website kan leiden.

64. Mary heeft er alle vertrouwen in om Google Search-campagnes te beheren en is geïnteresseerd in het vergroten van haar marketingbereik met behulp van Google Display-advertenties. Ze probeert te beslissen of ze een standaard display-campagne of een smart display-campagne wil maken.

65. Mary is belast met het ontwerpen van een advertentiecampagne voor de online dierenwinkel en app van haar bedrijf en onderzoekt verschillende campagne-opties.

66. Koppel elke bedrijfsdoelstelling aan het Google Ads-campagnetype dat hier het beste aan voldoet. (Elk campagnetype kan slechts één keer worden gebruikt.)

67. Match de marketeers met de indeling voor display-advertenties die het beste bij hen past. (Formaten kunnen meerdere keren worden gebruikt.)

68. Mike is onlangs begonnen met het gebruik van Google Display Ads om een ​​meer geautomatiseerde aanpak voor het beheer van zijn campagnes te creëren.

69. Molly wil haar resterende voorraad opruimen als voorbereiding op het bestellen van een nieuwe lijn producten om te verkopen. Als gevolg hiervan is ze bereid om haar CPA (kosten per acquisitie) en investeringen te verhogen, zolang dit betekent dat ze meer omzet genereert.

70. Nathan beheert een website die fietsen verkoopt. Hij gebruikt een Google Ads Display-campagne om aankopen in dat segment te stimuleren en kiest In-Market-doelgroepen als zijn targetingoptie.

71. Olivia beheert een online winkel die muziekinstrumenten verkoopt. Ze organiseert binnenkort een jazz-evenement en wil er bewustheid omheen creëren, vooral binnen de gemeenschap van jazz-enthousiastelingen.

72. Paul is geïnteresseerd in het genereren van conversies met Google Display-advertenties, maar hij heeft er geen vertrouwen in zelf biedingen in te stellen. Hij vertrouwt op Smart Display-campagnes om te helpen.

73. Peggy bezit een schoonmaakdienst. Ze heeft een boekingswebsite gebouwd en is klaar om haar diensten online te promoten. Ze wil dat haar advertenties mensen bereiken die actief op zoek zijn naar bedrijven die vergelijkbaar zijn met die van haar.

74. Phillip wil een nieuwe Google Display Ad-campagne maken en zijn targeting baseren op een bestaande remarketinglijst met de naam Checkout Abandoners.

75. Priya heeft slechts $ 500 per maand te besteden aan haar campagne, maar ze moet zoveel mogelijk potentiële klanten naar haar website halen.

76. Quinn lanceerde onlangs een Display-campagne voor de kledingwinkel van zijn vrouwen. Sinds de lancering is zijn websiteverkeer toegenomen, maar de verkoop is stabiel gebleven.

77. Rashid wil de bekendheid van zijn merk vergroten en campagnes opzetten die zijn gericht op merktermen. Hij heeft niet veel tijd om te besteden aan dagelijks biedingsbeheer, dus besloot hij om geautomatiseerd bieden te gebruiken om zijn werklast te verlichten.

78. Rebecca is marketingmanager bij een luchtvaartmaatschappij. Ze is gevraagd om het online advertentiebudget van haar bedrijf maandelijks te plannen. Ze heeft gekozen voor de prestatieplanner van Google Ads om deze taak te volbrengen.

79. Robert beheert een website die sportartikelen verkoopt. Hij wil dat zijn producten in verschillende online sportpublicaties worden opgenomen, terwijl potentiële klanten online verschillende voetbalmerken onderzoeken en vergelijken.

80. Samira heeft onlangs een online potplantenwinkel geopend en moet deze promoten. Ze heeft Google Ads gekozen omdat het adverteerders verschillende campagnetypen biedt die bepalen waar advertenties worden weergegeven en in welk formaat ze worden weergegeven wanneer ze worden bekeken.

81. Sierra is eigenaar van een klein bedrijf en heeft veel verantwoordelijkheden, van logistiek tot marketing. Ze heeft veel succes gezien met Google Zoeken (honderden conversies per maand) en wil haar bereik vergroten door een Display-campagne te maken. Maar ze wil graag dat het zo moeiteloos mogelijk is.

82. Simon gebruikt een Google Smart Display-campagne om zijn advertenties op te bouwen. Welk voordeel geven Google Smart Display-campagnes aan Simon?

83. Siona moet ervoor zorgen dat haar advertenties een minimum aantal vertoningen boven aan de pagina krijgen.

84. Steve wil Google Display-advertenties gebruiken om nieuwe klanten te bereiken die op zoek zijn naar soortgelijke producten.

85. Susan heeft geen tijd om zelf display-advertenties te maken. Ze hoopt een Smart Display-campagne te gebruiken om automatisch advertenties te genereren.

86. De klantreis is complexer geworden en vereist een speciale biedstrategie. De oplossing van Google is automatisch bieden.

87. Thelma is de marketingdirecteur voor een online speelgoedwinkel. Ze maakt een Display-campagne om ouders tussen de 25 en 34 jaar te bereiken.

88. Trevor heeft een hele reeks producten op zijn website afgeprijsd en wil Google Display-advertenties gebruiken om de verkoop te stimuleren.

89. Trevor bezit een productiebedrijf dat gespecialiseerde wandel- en rotsklimuitrusting maakt. Hij is een zeer kleine speler op de markt, maar hij is klaar om zijn bedrijf op te schalen.

90. Trina gebruikt automatisch bieden als onderdeel van haar biedstrategie voor Google Ads Search.

91. Met behulp van de Performance Planner op een maandelijkse basis kunt u optimaliseren welke twee aspecten van een account? (Kies er twee.)

92. Viktor volgt de conversies in zijn Display-campagne de afgelopen 30 dagen. Hij heeft in die tijd 24 conversies gehad en is van plan het doelrendement op advertentie-uitgaven (ROAS) te gebruiken als zijn geautomatiseerde biedstrategie.

93. Wat zijn belangrijke factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van een biedstrategie voor uw campagne?

94. Wat zijn twee voordelen van automatisch bieden? (Kies er twee.)

95. Wat zijn twee voorbeelden van de soorten doelgroepen die u kunt bereiken wanneer u Affinity Audiences als targetingoptie gebruikt? (Kies er twee.)

96. Wat zijn twee redenen waarom een ​​marketeer responsieve display-advertenties zou kunnen gebruiken? (Kies er twee.)

97. Wat zijn twee manieren waarop Google Ads uw bedrijfsdoelen kan stimuleren? (Kies er twee.)

98. Op welke twee manieren kan Performance Planner de mogelijkheden van al uw Google Ads-campagnes onthullen? (Kies er twee.)

99. Wat kan geautomatiseerd bieden een adverteerder helpen verbeteren?

100. Waarmee kan de Performance Planner u helpen?

101. Wat kan de Performance Planner aanbevelen?

102. Wat gebruikt een responsieve display-advertentie in zijn machine-learning-model om de optimale combinatie van middelen voor uw advertentieruimte te bepalen?

103. Wat doet Performance Planner automatisch?

104. Wat is een belangrijk voordeel van Smart Display-campagnes?

105. Wat is een geldige aanbeveling die de Performance Planner kan bieden?

136. Waarom zou u bij het beheren van een succesvolle Google Ads-campagne kiezen voor automatisch bieden in plaats van handmatig bieden?

137. Waarom draagt ​​het automatiseren van uw bod versus het gebruik van handmatig bieden bij aan een succesvolle Google Ads-campagne?

138. Waarom wordt het gebruik van de functie Prestatiedoelen aanbevolen na het gebruik van de Prestatieplanner?

139. Waarom zouden campagnes met verschillende marketingdoelstellingen worden gescheiden in verschillende Performance Planner-plannen?

140. Waarom zou uw bedrijf Performance Planner gebruiken?

141. U kunt gebruikmaken van de geautomatiseerde biedstrategie van Google Ads om het maximale uit uw advertentiebudget te halen.

142. U kiest Invloedoverweging als uw marketingdoel en de targetingoptie Vergelijkbare doelgroepen voor een Google Display Ad-campagne.

143. U beheert marketing voor een klein bedrijf met een beperkt budget, maar u moet toch zoveel mogelijk mensen bereiken.

144. Uw bedrijf biedt services voor thuisonderhoud en u wilt meer potentiële klanten bereiken. Je hebt een beperkt budget om mee te werken.

145. Uw bedrijf wil online meer succes hebben.

146. Je hebt de opdracht gekregen om een ​​nieuwe lijn loodgietersdiensten te vermarkten, maar je hebt een vast budget dat je niet kunt overschrijden.

147. Zoe heeft een sportmediawebsite die geschikt is voor fans van veel verschillende soorten sport. Ze start een Google Display Ads-campagne en overweegt methoden om haar sportieve publiek te bereiken.

Aanbevolen Certificaten

Update: mei 2020 

[pvc_stats postid="" increase="1" show_views_today="1"]

Deel deze pagina met vrienden:

Update: mei 2020 

[pvc_stats postid="" increase="1" show_views_today="1"]

Deel deze pagina met vrienden: