Menu Sluiten

Google Ads Search Examen Antwoorden 2021

Update: januari 2021

Deel deze pagina met vrienden:

Correctify - Google Ads Search

Over het Google Search Ads Examen

Dit examen is bedoeld om marketeers en bedrijfseigenaren de nodige kennis bij te brengen over  zoekadvertenties in Google. Het geeft een overzicht van hoe Google Ads werkt en hoe het rangschikken advertenties wordt beslist over. 

Waarom dit Google Certificaat behalen?

Na het volgen van online Skillshop modules is de volgende stap het behalen van je certificaat. Google maakt deze certificaten zo dat je kan bewijzen dat je voldoende kennis hebt van het Google Search Netwerk. Als je het examen met succes hebt afgelegd, ontvangt je het certificaat per e-mail.

1. Een golfliefhebber bekijkt regelmatig instructievideo’s over golf, heeft onlangs gezocht naar de beste golfclubs op Google.com en heeft golfbanen onderzocht op Google Maps.Welk type Search Audience-oplossing zou deze persoon het beste kunnen bereiken?


2. Een watersportbedrijf is gespecialiseerd in op maat gemaakte waterscooters en accessoires. Hun marketingmanager besluit het brede zoekwoord ‘boot’ te gebruiken. De manager voegt vervolgens ‘paddle’ toe als modifier voor breed zoeken.Welke twee zoekopdrachten kunnen de advertentie van de marketingmanager oproepen? (Kies er twee.)

3. Advertentie-extensies helpen gebruikers welke twee dingen ze willen van hun zoekervaring? (Kies er twee.)

4. Na een aantal maanden een Google Search Ads-campagne te hebben uitgevoerd, merkt Meredith dat de verkoop van haar geadverteerde producten begint te vertragen. Ze controleert haar pagina met Google Ads-aanbevelingen en merkt dat de optimalisatiescore van haar campagne 22% is.Wat vertelt deze score Meredith over haar Google-zoekadvertentiescampagne?

5. Alex is een Google Search-campagne gestart om zijn online winkel voor motoraccessoires te promoten. Zijn winkel richt zich op aangepaste helmen.Hoe kunnen Google-zoekadvertenties waarde bieden voor Alex?

6. Een reclameman neemt een Google Search-advertentiecampagne over. Op zijn Google Ads Recommendations-pagina merkt hij op dat de optimalisatiescore van de campagne 40% is.Wat geeft deze score aan?

7. Als een digitale strateeg wil Jared iets extra’s toevoegen aan zijn advertenties om gebruikers meer te stimuleren om te klikken en te converteren. Hij overweegt de twee optionele veldpaden in de URL-component van de advertentie te gebruiken, maar moet er zeker van zijn dat zijn berichten passen.Hoeveel tekens mag hij in elk van deze optionele paden gebruiken?

8. Als adverteerder is het maken van uw eerste tekstadvertentie in Google Ads een eenvoudig proces in vijf stappen.Schik de vijf stappen in volgorde, met de eerste stap bovenaan.

9. Asam leert over Google Ads Search. Hij wil weten waarom een ​​marketeer callout-extensies zou kunnen gebruiken.Voor welke activiteit zijn callout-extensies nuttig?

10. Geautomatiseerd bieden doet het zware werk voor adverteerders op Google Ads. Wat gebruikt automatisch bieden om het juiste bod voor elke veiling in te stellen?

11. Ben beheert momenteel een campagne met een totale investering van $ 7.000, genereert 1.400 conversies en heeft een CPA (kosten per acquisitie) van $ 5. Ben moet overtollige voorraad verkopen. Om dit doel te bereiken, is hij bereid zijn CPA- en campagne-investeringen te verhogen.Welke van de volgende plannen, ingebouwd in de Performance Planner, zal Ben helpen bij het bereiken van zijn marketingdoel om overtollige voorraad te verkopen?

12. Bernadette is verantwoordelijk voor de marketing van een nieuw product in een zeer competitief segment. Ze is van plan om een ​​Google Search-campagne te lanceren als onderdeel van haar algemene strategie.Welke waarde kan worden herkend door een Google Search-campagne te starten?

13. Het elektronicabedrijf van Bob heeft nogal wat gezoem rond een nieuwe televisie die ze lanceren, genaamd UltraView1000. Deze televisie is uitgerust met een toegankelijkheidsfunctie waarmee spraakopdrachten kunnen worden uitgevoerd. Bob besluit in zijn campagne Zoekadvertenties een brede modificator voor zoekwoorden te gebruiken met de zoekwoorden ‘televisie’, ‘toegankelijk’ en ‘stem’.Welk voordeel levert de modifier voor breed zoeken de campagne met zoekadvertenties van Bob?

14. Het elektronicabedrijf van Bob lanceert een nieuwe televisie met de naam UltraView1000. Bob besluit breed zoeken te gebruiken in zijn campagne Zoekadvertenties met het zoekwoord ‘televisie’.Hoe zal breed zoeken de campagne van Bob ten goede komen?

15. Het elektronicabedrijf van Bob lanceert de verkoop van een nieuwe televisie, UltraView1000. Bob besluit om zoeken op woordgroep te gebruiken in zijn campagne Zoekadvertenties, omdat hij zoekt dat zoekopdrachten met UltraView1000 zijn advertentie weergeven.Op welke andere manier komt zinsdeel overeen met de campagne van Bob?

16. Brenda werkt aan het verbeteren van de kwaliteitsscore van een Google-zoekadvertentie, zodat deze mogelijk een betere advertentiepositie krijgt en beter presteert in de advertentieveiling.Welke wijziging in de advertentie van Brenda kan de advertentiepositie verbeteren?

17. Brian beheert de Google Search Ads-campagne van zijn bedrijf. Hij beoordeelt regelmatig de optimalisatiescore om zijn Google Search-campagne zo effectief mogelijk te maken.Waar is Brian’s optimalisatiescore op gebaseerd?

18. Carlton runt een avontuurlijk excursiebedrijf in Zuid-Amerika. Hij wil graag het aantal mensen verhogen dat zijn reizen boekt.Welke activiteit leidt potentiële klanten naar het bedrijf van Carlton via advertenties van Google Zoeken?

19. Carrie bezit een tuinwinkel en gebruikt een website om alle producten die ze verkoopt te promoten. Een gebruiker zag een Google Zoeken-advertentie voor een van haar producten.Wat heeft de gebruiker mogelijk gedaan?

20. Clara is een reclamedirecteur die tot taak heeft de Google Search-campagne van haar bedrijf te optimaliseren.Hoe kan Clara de optimalisatiescore gebruiken om haar campagne ten goede te komen?

21. Elke vergelijkbare doelgroep heeft zijn seedlist-leden verwijderd om ervoor te zorgen wat?

22. Francine adverteert met de nieuwste videobewerkingssoftware van haar bedrijf en aanverwante producten. Ze weet dat het beste is om 3-5 advertenties te maken in elk van haar zoekadvertentiegroepen.Waarom doet Google deze aanbeveling?

23. Francis wil zijn Google Ads-vaardigheden verbeteren en de resultaten voor zijn klanten optimaliseren.Welke twee best practices moet Francis overnemen? (Kies er twee.)

24. Gina wil meerdere combinaties van koppen en beschrijvingen kunnen uitproberen om haar resultaten te optimaliseren. Haar marketingafdeling suggereert dat ze responsieve zoekadvertenties gebruikt.Wat zijn twee voordelen die Gina zou kunnen halen uit het gebruik van responsieve zoekadvertenties? (Kies er twee.)

25. Ginger werkt aan het maken van haar eerste Google-zoekadvertentie. Ze wil een uitnodigende en relevante advertentie maken, zodat potentiële klanten positief reageren.Om gebruikersklikken te verdienen, moet Ginger zich richten op het maken van een advertentie die _____. (Kies er twee.)

26. Google Ads biedt verschillende campagnetypen die bepalen waar uw advertentie wordt weergegeven en in welke indeling deze wordt weergegeven.Wat zijn de beschikbare campagnetypen?

27. Google Ads beoordelingen opgeslagen tekstadvertenties om te zorgen dat ze voldoen aan het advertentiebeleid voordat ze aan gebruikers worden getoond.Welke criteria worden beoordeeld door Google Ads?

28. Google Ads is opgebouwd rond drie kernprincipes, gericht op het helpen van bedrijven om hun online potentieel te bereiken. De eerste hiervan is relevantie. Google Ads verbindt bedrijven op het juiste moment met de juiste mensen.Op welke andere principes is Google Ads gebouwd?

29. Google Ads is ontworpen om drie dingen aan elke adverteerder te leveren: relevantie, controle en resultaten. Het biedt relevantie door adverteerders op het juiste moment met de juiste mensen te verbinden. Het levert resultaten door alleen op te laden wanneer u een klik krijgt.Hoe biedt Google Ads controle?

30. Google Ads is ontworpen om bedrijven te helpen online succes te behalen. Om dit te bereiken, was Google Ads gebaseerd op drie kernprincipes.Wat zijn deze principes?

31. Hank wil een campagne ‘Maximaliseer conversies’ gebruiken met de Performance Planner.Welke aanbeveling kan de Performance Planner aan Hank geven?

32. Helen’s Heating and Air (HHA) wil de interesse in hun nieuwe slimme koelkasten stimuleren. Ze weten dat WidgetCo ook slimme koelkasten verkoopt. De marketingmanager van HHA maakt het brede zoekwoord ‘koelkast’ en voegt ‘WidgetCo’ toe als uitsluitingszoekwoord.Welke twee zoekopdrachten kunnen de advertentie oproepen? (Kies er twee.)

33. Hoe kunnen advertentie-extensies bijdragen aan het vergroten van de betrokkenheid van gebruikers?

34. Hoe kan Performance Planner uw bedrijf van dienst zijn?

35. Hoe draagt ​​het automatiseren van uw bod bij aan een succesvolle Google Ads-campagne?

36. Hoe is het gebruiken van toeschrijvingsconversies voor de laatste klik nuttig voor prognoses van Performance Planner?

37. In het ideale geval, wat is het minimumaantal waarden waarnaar u per header moet streven bij het gebruik van gestructureerde fragmentuitbreidingen?

38. In-market-doelgroepen bieden de mogelijkheid om specifiek te identificeren wat voor soort gebruiker?

39. In-Market-doelgroepen zouden geschikt zijn om welke gebruiker te bereiken?

40. Het is 10 uur ’s ochtends en je zit in een treinstation in Londen en kijkt door je agenda op je tablet. Je realiseert je dat je bent vergeten een boottocht te boeken voor je reis naar San Francisco om de gevangenis van Alcatraz te zien.Pas elk signaaltype aan met hoe het in deze situatie wordt gedemonstreerd.

41. Jamie wil zich concentreren op de verkoop van haar overvolle blauwe steelpannen. Ze stelt zoekwoorden in met behulp van een modifier voor breed zoeken.Wat zijn twee manieren waarop de modifier voor breed zoeken het werk van Jamie eenvoudiger maakt? (Kies er twee.)

42. Jasmine is de marketingdirecteur voor een keten van kledingwinkels. Ze heeft een vast budget gekregen en moet zoveel mogelijk klanten naar haar website leiden.Welke geautomatiseerde biedstrategie moet ze in haar campagne gebruiken?

43. Het bedrijf van Jennifer wil de online verkoop van een aanbevolen product vergroten door contact te maken met gebruikers die actief vergelijkbare producten onderzoeken.Welk voordeel zou een Google Zoeken-campagne Jennifer bieden?

44. Jennifer wil het aantal mensen beperken dat haar Google-zoekadvertentie ziet voor een all-inclusive vakantie naar Parijs. Ze wil niet matchen met mensen die op zoek zijn naar iets anders – alleen ‘all-inclusive vakantie Parijs’. Ze beperkt dus wie haar advertentie met exact zoektype ziet.Welke zoektermen kunnen overeenkomen met de advertentie van Jennifer?

45. Jerry beheert een Google Search-campagne en wil de positie verbeteren waarin zijn advertenties worden weergegeven. Hij heeft zijn biedingen verhoogd, maar zijn advertentie wordt nog steeds niet bovenaan de zoekresultaten weergegeven.Wat kan hij nog meer doen om zijn advertentiepositie te verbeteren?

46. Jim heeft een Google-zoekadvertentie gemaakt met een bod van $ 5. Twee andere adverteerders in een veiling hebben biedingen van $ 2,50 en $ 2.Hoeveel zou Jim betalen voor de eerste plek in de veiling?

47. Jimmy verkoopt televisies op zijn website. Hij merkt dat hij verkeer krijgt van zoekopdrachten naar een merk dat hij niet heeft en stelt een negatief zoekwoord voor dat merk in.Hoe helpt het uitsluitingszoekwoord de advertentiecampagne van Jimmy?

48. Het bedrijf van John maakt een geweldig product en klanten zijn blij met hun aankopen. Helaas bezoeken maar weinig potentiële klanten de website van het bedrijf.Wat zijn twee manieren waarop responsieve zoekadvertenties het bedrijf van John kunnen helpen meer potentiële klanten te bereiken? (Kies er twee.)

49. Het sanitair van John is trots op een uitstekende klantenservice, vooral tijdens servicebezoeken na kantooruren. Ze willen midden in de nacht contact maken met mensen die noodhulpdiensten nodig hebben.Welke criteria moet John’s sanitair configureren om aan dit doel te voldoen?

50. Karen heeft de optimalisatiescore van haar Google-zoekadvertenties-campagne geëvalueerd nadat ze had vastgesteld dat de prestaties van de campagne achteruit waren gegaan. De score is veel lager dan een maand geleden. Ze accepteert een optimalisatie-aanbeveling uit de beschikbare lijst.Wat gebeurt er met de optimalisatiescore van haar campagne?

51. De wasmachine van Karen is kapot, dus ze voert een zoekopdracht uit op Google om een ​​nieuwe te vinden. Ze ziet een aantal Google-zoekadvertenties voor wasmachines in de resultaten.Welke van de volgende vormen een aantal van de parameters die de veiling van Google Zoekadvertenties gebruikt om te bepalen welke advertenties Karen ziet? (Kies er twee.)

52. Laverne creëerde haar eerste Google Search-campagne voor haar yogaschool. Ze selecteert het Google-zoeknetwerk en standaard Google-zoekpartners.Welk voordeel zal ze behalen door op Google Search-partners te verschijnen?

53. Leo is verantwoordelijk voor de reclame voor de kledinglijnen van een grote fabrikant. Hij gebruikt zijn Google Ads Recommendations-pagina om zijn campagnes met zoekadvertenties te evalueren.Welke functie maakt de optimalisatieaanbevelingen waardevol voor Leo?

54. Lisa verkoopt keukenmeubels via haar website. Hoewel haar verkoop stabiel is, maakt ze zich zorgen dat ze geen gelijke tred houden met die van andere online meubelzaken.Hoe kan een Google-zoekactie het bedrijf van Lisa ten goede komen?

55. Marco bezit een bedrijf dat smart-home accessoires installeert. Zijn werknemers hebben onlangs een gespecialiseerde opleiding gevolgd voor het installeren van specifieke units voor garagedeuren. Hij wil profiteren van de nieuwe vaardigheden van zijn medewerkers.Hoe kan een Google Zoeken-campagne zijn bedrijf ten goede komen?

56. Maria heeft te horen gekregen dat ze de Performance Planner maandelijks moet gebruiken.Waarom zou ze dat doen?

57. Mario werkt aan een tekstadvertentie die wordt weergegeven in het zoeknetwerk van Google. Hij vulde elk onderdeel in met de nodige informatie.Welk onderdeel vroeg Mario om unieke details over zijn product te markeren en beperkte het aantal tekens dat hij kon gebruiken tot twee velden van 90 tekens?

58. Marisol beheert de online advertentiecampagnes voor een keten van speelgoedwinkels met zowel een fysieke als een online aanwezigheid.Welke Google Ads-campagne moet Marisol gebruiken om afbeeldingen van haar producten te tonen, reclame te maken voor de online en lokale voorraad speelgoed van haar bedrijf en het verkeer naar hun website en lokale speelgoedwinkels te stimuleren?

59. Marta heeft een strak marketingbudget en moet een strategie gebruiken die klanten voor een vast bedrag naar haar website kan leiden.Welke biedstrategie heeft het potentieel om aan de behoeften van Marta te voldoen?

60. De online winkel van Marta verkoopt accessoires voor een veel gebruikte smartphone en haar huidige klantenbestand heeft een aantal relevante kenmerken. Ze gelooft dat ze haar beste rendement op de investering heeft door haar doelgroepcampagne voor Google Zoeken te verkleinen.Welke twee Google Search-campagne-instellingen kunnen worden geconfigureerd om meer specifieke klanten te bereiken? (Kies er twee.)

61. Mary is belast met het ontwerpen van een advertentiecampagne voor haar bedrijf, een online dierenwinkel en app, en ze onderzoekt verschillende campagne-opties.Welke campagnetypen zijn voor haar beschikbaar in Google Ads?

62. Mary wil een tekstadvertentie op het zoeknetwerk van Google weergeven. Ze is nieuw in tekstadvertenties en moet beginnen met de basis.Wat zijn de drie componenten van een tekstadvertentie in het zoeknetwerk van Google die Mary moet weten?

63. Overeenkomen met elke advertentie-extensie met het voordeel dat het oplevert voor de advertentie-ervaring van een gebruiker.

64. Combineer deze Search Audience-oplossingen met de voordelen die ze kunnen bieden voor uw campagnes.

65. Michael bouwde een advertentie van hoge kwaliteit met een uitstekende zoekwoordenlijst. Hij is teleurgesteld dat de advertentie niet zoveel wordt weergegeven als hij zou willen.Wat is een waarschijnlijke reden dat zijn advertentie niet vaak wordt weergegeven?

66. Molly wil haar resterende voorraad opruimen als voorbereiding op het bestellen van een nieuwe lijn producten om te verkopen. Als gevolg hiervan is ze bereid om haar CPA (kosten per acquisitie) en investeringen te verhogen, zolang dit betekent dat ze meer omzet genereert.

67. Haar huidige campagne heeft een totale investering van $ 25.500, genereert 1500 conversies en heeft een CPA van $ 17. Welk plan, gebouwd in de Performance Planner, zal Molly helpen met haar marketingdoelstelling om meer omzet te genereren?

68. Organiseer deze stappen in de juiste volgorde om een ​​effectieve Customer Match-strategie op te zetten. (De eerste stap moet bovenaan staan.)Peggy bezit een schoonmaakdienst. Ze heeft een boekingswebsite gebouwd en is klaar om haar diensten online te promoten. Ze wil dat haar advertenties mensen bereiken die actief op zoek zijn naar bedrijven die vergelijkbaar zijn met die van haar.

69. Welke Google Ads-campagne moet Peggy gebruiken om ervoor te zorgen dat potentiële klanten haar services overwegen en actie ondernemen door huisschoonmaak te boeken?Pete is de marketingdirecteur voor een elektrisch autobedrijf. Hij koos onlangs “leads” als zijn marketingdoel voor de Google Search-campagne.

70. Wat hoopte hij te bereiken door “leads” als zijn doel te kiezen?Priya heeft slechts $ 500 per maand te besteden aan haar campagne, maar ze moet zoveel mogelijk potentiële klanten naar haar website halen.

71. Welk type geautomatiseerde biedstrategie zou het beste zijn voor de campagne van Priya?Rashid wil de bekendheid van zijn merk vergroten en campagnes opzetten die zijn gericht op merktermen. Hij heeft niet veel tijd om te besteden aan dagelijks biedbeheer, dus besluit hij om automatisch zijn biedingen te verlichten.

72. Welke geautomatiseerde biedstrategie moet Rashid overwegen te gebruiken?Rebecca is marketingmanager bij een luchtvaartmaatschappij. Ze is gevraagd om het online advertentiebudget van haar bedrijf maandelijks te plannen. Ze heeft gekozen voor de prestatieplanner van Google Ads om deze taak te volbrengen.

73. Wat zijn twee voordelen die Performance Planner Rebecca biedt? (Kies er twee.)Reggie beheert de online marketingcampagnes voor een vitamine- en supplementwinkel. Hij lanceerde een Google Search-campagne en koos websiteverkeer als zijn campagnemarketingdoel.

74. Welke uitkomst verwacht Reggie van de campagne?Rina merkt op dat de gemiddelde kosten per klik (CPC) van haar advertentie aanzienlijk hoger zijn dan de branchebenchmark. Maar ze ziet geen verbeteringen in de positie van haar advertentie.

75. Wat kan ze doen om mogelijk een hogere advertentiepositie te krijgen?Samira is belast met het vergroten van de relevantie van de advertenties van haar bedrijf. Haar is verteld dat ze meerdere kopopties in haar responsieve zoekadvertenties kan gebruiken om de relevantie te vergroten.

76. Hoeveel koppen kan Samira opnemen in een enkele responsieve zoekadvertentie?Samira heeft onlangs een online potplantenwinkel geopend en moet deze promoten. Ze koos voor Google Ads omdat het adverteerders verschillende campagnetypen biedt die bepalen waar advertenties worden weergegeven en het formaat waarin ze worden weergegeven wanneer ze worden bekeken.

77. Welk Google-campagnetype zal haar helpen haar meest waardevolle publiek te bereiken?Sam is nieuw bij Google Zoekadvertenties en maakt zich zorgen dat hij misschien niet de vaardigheden of tijd heeft om een ​​succesvolle advertentiecampagne te voeren.

78. Welke twee functies voor dynamische zoekadvertenties zullen Sam helpen? (Kies er twee.)Sandy, een expert op het gebied van zoekmarketing, weet dat ze extensies effectief moet gebruiken om haar Google Ads-campagneresultaten te optimaliseren.

79. Wat is de aanbeveling van Google over extensies?Sarah’s Autos verkoopt meerdere automerken en toont gebruikte, tweedehands en nieuwe voertuigen. De advertentiemanager van het bedrijf besluit een breed zoektype voor het zoekwoord ‘auto’ te configureren om een ​​bredere groep potentiële bezoekers te bereiken.

80. Welke twee zoekopdrachten van gebruikers kunnen de advertentie van de advertentiebeheerder genereren? (Kies er twee.)Silly Sayings ziet veel websiteverkeer, maar het bedrijf wil meer gekwalificeerde leads genereren. Ze zijn geïnteresseerd in het proberen van advertentie-extensies om te zien of ze het aantal gekwalificeerde leads kunnen verhogen dat ze ontvangen.

81. Op welke manier kunnen advertentie-extensies bedrijven zoals Silly Sayings helpen bij het genereren van meer gekwalificeerde leads?Het marketingbedrijf van Singh heeft een verleidelijke advertentie gemaakt die veel klikken ontvangt.

82. Welk effect zal de advertentie waarschijnlijk hebben op de Google Ads-veiling?Siona moet ervoor zorgen dat haar advertenties een minimum aantal vertoningen boven aan de pagina krijgen.

83. Welk type geautomatiseerde biedstrategie gebruikt Siona?Steven is reclamemanager bij een groot auto-onderdelenbedrijf. Hij gebruikt zijn Google Ads Recommendations-pagina om hem te helpen met strategieën om zijn Google Search Ads-campagnes te optimaliseren.

84. Een reden waarom Steven de optimalisatiescore waardeert, is omdat het hem mogelijk maakt om wat te doen?Het warenhuis van mode-kleding van Swee Yin heeft een populaire tweejaarlijkse uitverkoop op herenhoeden, met grote kortingen en verrassingsbonusitems. Ze wil haar Google Search-campagne afstemmen op deze verkoop.

85. Hoe kunnen Google Search-campagnes worden aangepast om het verkoopevenement van haar bedrijf te promoten? (Kies er twee.)

86. Tara gebruikt Search Audiences om haar meest waardevolle klanten te bereiken.  Welk direct voordeel zou ze kunnen krijgen door Search Audience te gebruiken? Theo wil zijn Google-zoekadvertentiescampagne verbeteren. Op zijn Google Ads Recommendations-pagina merkt hij dat zijn Google Search-campagne een optimalisatiescore van 75% heeft.

87. Wat betekent dit?

88. Tomacz wil een Google Search Ads-campagne gebruiken om de aandacht te trekken van klanten die online kampeeruitrusting zoeken.Wat is een belangrijk voordeel van een goed beheerde Google-zoekadvertentiecampagne?

89. Trevor bezit een productiebedrijf dat gespecialiseerde wandel- en rotsklimuitrusting maakt. Hij is een kleine speler op de markt, maar hij is klaar om zijn bedrijf op te schalen.Welk Google Ads-campagnetype moet Trevor gebruiken om de bekendheid van zijn merk te vergroten en doelgroepen te bereiken die geïnteresseerd zijn in wandelen en bergbeklimmen op internet?

90. Trina gebruikt automatisch bieden als onderdeel van haar biedstrategie voor Google Ads Search.Waarom geeft ze de voorkeur aan automatisch bieden?

91. Trina verkoopt poppen en accessoires en heeft niet veel tijd om haar zoekcampagnes bij te werken met haar steeds veranderende inventaris.Hoe kunnen dynamische zoekadvertenties Trina helpen?

92. Met behulp van de Performance Planner op een maandelijkse basis kunt u optimaliseren welke twee aspecten van een account? (Kies er twee.)

93. Wendy is bezig met het opstellen van een Customer Match-strategie om een ​​lijst met potentiële klanten te bereiken.Wat moet ze bieden?

94. Welke advertentie-extensie is alleen beschikbaar als een volledig geautomatiseerde advertentie-extensie?

95. Wat zijn twee belangrijke voordelen van het gebruik van Search Audience-oplossingen? (Kies er twee.)

96. Wat zijn twee manieren waarop dynamische zoekadvertenties waarde toevoegen aan een advertentiecampagne? (Kies er twee.)

97. Op welke twee manieren kan Performance Planner de mogelijkheden van al uw Google Ads-campagnes onthullen? (Kies er twee.)

98. Waarmee kan de Performance Planner u helpen?

99. Wat kan de Performance Planner aanbevelen?

100. Welke inhoud kan worden gebruikt voor een gestructureerde fragmentuitbreiding?

101. Wat kunt u doen door callout-extensies toe te voegen aan uw Google Zoeken-advertenties?

102. Wat helpt gelaagdheid met een affiniteitsdoelgroep met een brede campagne voor zoekwoordtargeting?

103. Wat doet Performance Planner automatisch?

104. Wat is een groot voordeel van het gebruik van Search Audience-oplossingen?

105. Wat is een geldige aanbeveling die de Performance Planner kan bieden?

106. Wat is een van de redenen waarom een ​​adverteerder zou moeten overwegen om Performance Planner maandelijks te gebruiken?

107. Wat is een manier waarop Performance Planner bedrijven helpt hun omzet te verhogen?

108. Wat is het minimum aantal gebruikers dat een remarketinglijst moet hebben voordat deze wordt gebruikt met een remarketinglijst voor zoekadvertenties-campagne?

109. Welke tekstadvertentiecomponent in het zoeknetwerk biedt maximaal drie velden van elk 30 tekens?

110. Welke twee advertentie-extensietypen kunnen ook worden weergegeven als geautomatiseerde advertentie-extensies? (Kies er twee.)

111. Wat is een hoofddoel bij het leveren van advertentie-extensies?

112. Wat is een nauwkeurige beschrijving van callout-extensies?

113. Wat is een voorbeeld van een effectieve callout-extensie?

114. Wat is het maximale aantal advertentie-extensies dat op een bepaald moment kan worden weergegeven voor een bepaalde zoekopdracht of apparaat?

115. Wat is het belangrijkste voordeel van het gebruik van gestructureerde fragmentextensies in uw advertenties?

116. Wanneer worden geautomatiseerde extensies, zoals verkopersbeoordelingen, weergegeven?

117. Bij het maken van een tekstadvertentie voor het zoeknetwerk moeten adverteerders drie verschillende componenten opnemen. Deze omvatten de kop en de URL.Wat moet de adverteerder nog meer opnemen?

118. Hoe weet Greg bij het maken van een advertentie hoe deze eruit zal zien voor zijn potentiële klanten?

119. Bij het uitvoeren van remarketinglijsten voor campagnes met zoekadvertenties hebben sommige doelgroeplijsten een groter potentieel om leads te converteren dan andere.Sorteer de doelgroeplijsten van hoogste naar laagste potentieel. (Het hoogste potentieel moet bovenaan staan.)

120. Wanneer moet u remarketinglijsten gebruiken voor zoekadvertenties?

121. Wanneer zichtbaarheid het campagnedoel is, welke biedstrategie moet een adverteerder kiezen?

122. Met welke Dynamic Search Ads-optie kan een adverteerder webpagina’s groeperen onder aangepaste labels?

123. Welke is vereist om een ​​advertentie aan een gebruiker te tonen?

124. Welke Search Audience-oplossing zou u helpen bij het vinden van nieuwe klanten die het gedrag en de kenmerken van uw remarketingdoelgroepsegmenten delen?

125. Welke bewering is waar over het weergeven van relevante advertentie-extensies?

126. Welke gebruikersgegevens kunnen worden geüpload bij het maken van een Customer Match-strategie? (Kies er twee.)

127. Welk gebruikerstype zou het Google Ads-systeem nauw matchen als een Affinity-doelgroep?

128. Waarom zou u bij het beheren van een succesvolle Google Ads-campagne kiezen voor automatisch bieden in plaats van handmatig bieden?

129. Waarom draagt ​​het automatiseren van uw bod versus het gebruik van handmatig bieden bij aan een succesvolle Google Ads-campagne?

130. Waarom wordt het gebruik van de functie Prestatiedoelen aanbevolen na het gebruik van de Prestatieplanner?

131. Waarom zouden campagnes met verschillende marketingdoelstellingen worden gescheiden in verschillende Performance Planner-plannen?

132. Waarom zou uw bedrijf Performance Planner gebruiken?

133. Wat biedt de adverteerder bij dynamische zoekadvertenties?

134. Welk Google-product is bij vergelijkbare doelgroepen inbegrepen bij het vinden van nieuwe mensen met vergelijkbare profielen?

135. Yan werkt aan een campagne voor remarketinglijst voor zoekadvertenties.Welke gebruiker kan worden toegevoegd aan een geldige remarketingdoelgroeplijst voor optimale resultaten?

136. Yan wil klanten aantrekken die specifiek op Google zoeken naar Time-B-Gone, het unieke kantoorondersteuningsproduct van zijn bedrijf. Zijn marketingconsulent stelt voor dynamische zoekadvertenties te gebruiken en weet dat Yan met een eenvoudige aanpak moet beginnen.Voor leveranciers zoals Yan, wat is de eenvoudigste methode voor het gebruik van dynamische zoekadvertenties?

137. U kunt gebruikmaken van de geautomatiseerde biedstrategie van Google Ads om het maximale uit uw advertentiebudget te halen.Wat zijn twee voordelen van het gebruik van automatisch bieden? (Kies er twee.)

138. U beheert marketing voor een klein bedrijf met een beperkt budget, maar u moet toch zoveel mogelijk mensen bereiken.Hoe kan Google Ads helpen?

139. U wilt de relevantie van een advertentie met een bepaalde reeks zoekwoorden verbeteren. Het doel is om de advertentiepositie van de advertentie te verhogen zodat deze meer bekendheid krijgt.Welke actie moet de relevantie van de advertentie verbeteren?

140. U wilt de relevantie van een Google-zoekadvertentie vergroten, zodat deze zinvoller is voor potentiële klanten en informatie met toegevoegde waarde biedt voor hun zoekopdrachten.Welke twee acties kunnen de relevantie van uw advertentie verbeteren? (Kies er twee.)

141. U wilt de waargenomen kwaliteit van een advertentie verbeteren tijdens een advertentieveiling.  Aan welk aspect van de advertentie is het meest voordelig om aan te werken?

142. Uw klant, Vince’s Veggies, wil het aantal downloads van hun populaire receptafdrukken verhogen. U stelt voor dat ze advertentiegroepen maken op basis van de kookcategorieën die op hun website worden weergegeven.Wat moeten ze maken in hun eerste Google Search-advertentiegroep? (Kies er twee.)

143. Uw bedrijf biedt services voor thuisonderhoud en u wilt meer potentiële klanten bereiken. Je hebt een beperkt budget om mee te werken.Waarom is Google Ads geschikt voor u?

144. Uw Google Search Ads-optimalisatiescore wordt berekend door een algoritme dat kijkt naar de belangrijkste aspecten van uw accounts. Deze score wordt gebruikt om u aanbevelingen te geven voor het optimaliseren van uw campagnes met zoekadvertenties.Wat zijn twee van de gegevensbronnen die worden gebruikt om optimalisatieaanbevelingen te berekenen? (Kies er twee.)

145. Uw tekstadvertentie voor Google Zoeken bestaat uit drie hoofdcomponenten. De eerste is een kop en de tweede is een beschrijving.Wat is het derde onderdeel?

146. U probeert de waargenomen kwaliteit van een advertentie te verbeteren, zodat deze beter presteert tijdens een advertentieveiling.Welke verandering zou het minst positieve effect hebben op de kwaliteit van een advertentie?

147. U werkt aan een Google-zoekadvertentie die niet presteert zoals verwacht. U wilt specifiek dat meer gebruikers op de advertentie klikken.Welke actie kan de klikfrequentie van uw advertentie verbeteren?

148. Je hebt de opdracht gekregen om een ​​nieuwe lijn loodgietersdiensten op de markt te brengen, maar je hebt een vast budget dat je niet kunt overschrijden.Waarom is Google Ads een haalbare optie?

149. U heeft geweldige resultaten gezien van uw Google Zoeken-campagnes bij het gebruik van remarketinglijsten voor zoekadvertenties. Hoe zou u die resultaten kunnen versterken?

150. U werkt aan het verbeteren van de kwaliteitsscore van een Google-zoekadvertentie door uw eCTR te verhogen. Uw doel is om meer gebruikers op de advertentie te laten klikken en uiteindelijk uw website te bezoeken.Wat kan het aantal klikken op uw advertentie verhogen?

Aanbevolen Certificaten