Menu Sluiten

Search Ads 360 Certificaat Examen Antwoorden 2021

Update: februari 2021

Deel deze pagina met vrienden:

Search Ads 360

Examen URL: http://www.gcertificationcourse.com/exam/google-ads-search

Search Ads 360 certificaat oplossingen

Telkens wanneer we Google doorzoeken, bladert Google door miljoenen websites en toont je vervolgens dan de websites die geschikt is voor jouw zoekterm. Maar heb je ooit de advertenties opgemerkt die als zoekresultaat boven het organische resultaten verschijnen? 

Grote merken en website-eigenaren zetten zoekadvertentiecampagnes op om hun bereik en verkoop te maximaliseren. Om website-eigenaren en marketeers een algemeen concept van zoekadvertenties te leren, heeft Google een online cursus opgesteld, namelijk het Google Search Ads 360 certificaat.

Over Het Google Search Ads 360 certificaat

Dit examen is bedoeld voor de gevorderde marketeer die begrip heeft van digitale marketing en hoe de advertenties op Google draaien. De marketeer begrijpt een algemeen begrip van de zoekadvertentie, waaronder het volgende:

  • Hoe stel ik de zoekadvertentiecampagne in?
  • Hoe je op de zoekwoorden kunt bieden en jouw advertentie op de eerste plaats kunt krijgen zonder zelfs maar het hoogste bod te plaatsen?
  • Hoe richt je jouw campagne op het publiek op basis van het doel en bedrijf?
  • Hoe de advertenties op automatisering uitvoeren?
  • Hoe je advertentieresultaten kunt behere, analyseren en wijzigingen aanbrengen om het merkdoel te bereiken?

Waarom oplossing voor het Google Search Ads 360 certificaat aanbieden?

Met als enige doel om te oefenen voor het examen, bieden jou de nieuwste vragen en antwoorden die tijdens het certificeringsexamen worden gesteld. Het zal je helpen om voor het examen oefenen en beter te scoren.

1. Hoe vaak worden Google Ads-, Bing Ads- en Baidu-gegevens vernieuwd in Search Ads 360?

2. Welk type biedstrategie wordt ondersteund door de prognosetool?

3. Welke drie tests voor bestemmingspagina’s zijn beschikbaar in Search Ads 360? (selecteer er drie)

4. In welke volgorde moeten nieuwe entiteiten worden gecreëerd (ervan uitgaande dat er nog geen campagnes bestaan)?

5. Wat zou kunnen voorkomen dat voorraadbeheer wijzigingen aanbrengt in een campagne?

6. Welke twee wijzigingen mag een adverteerdersbeheerder aanbrengen in een adverteerdersaccount? (selecteer er twee)

7. Wie heeft toegang tot de weergave als een rapportageweergave is opgeslagen?

8. Welk product stelt de valuta in voor die Search Ads 360-adverteerder wanneer een Search Ads 360-adverteerder wordt toegevoegd met een andere valuta dan de gelinkte Campaign Manager-adverteerder?

9. Welke actie moet worden gebruikt om een ​​conversiekenmerk door te geven (zoals verzendkosten)?

10. Welke twee filters zijn beschikbaar in het wijzigingsgeschiedenisrapport? (selecteer er twee)

11. Als een engine-account is ingesteld op een andere tijdzone dan een adverteerder, in welke tijdzone worden de Floodlight-statistieken weergegeven wanneer ze zijn gericht op het adverteerdersniveau?

12. Welk kenmerk kan worden gebruikt om offline conversies voor betaalde zoekresultaten te uploaden via de Campaign Manager API?

13. Als een engine-account is ingesteld op een andere valuta dan een adverteerder, worden de statistieken weergegeven in welke valuta wanneer ze zijn gericht op het engine-niveau?

14. Welke twee beperkingen kan een adverteerder selecteren voor zijn op conversie gebaseerde biedstrategieën? (selecteer er twee)

15. Welke instelling moet worden toegepast op een Floodlight-tag die offline conversiegegevens doorgeeft?

16. Welke drie frequenties kunnen worden gepland voor rapporten? (selecteer er drie)

17. Gegevensuitsluitingsgebeurtenissen sluiten gegevens uit voor minimaal hoeveel uur?

18. Wat zijn twee belangrijke onderscheidende kenmerken in functionaliteit tussen labels en bedrijfsgegevens?

19. Welke Floodlight-tag meet aankopen en inkomsten op een website?

20. Welk product stelt de tijdzone in wanneer een Search Ads 360-adverteerder is gekoppeld aan Campaign Manager?

21. Op welke drie niveaus kunnen geautomatiseerde regels worden ingesteld? (selecteer er drie)

22. Welke twee soorten campagnes worden door biedstrategiemogelijkheden geanalyseerd? (selecteer er twee)

23. Welke twee segmenten kunnen NIET worden toegepast op rapportagegegevens? (selecteer er twee)

24. Welk attributiemodel kent alle credits toe aan de laatste klik op een betaalde zoekadvertentie vóór een conversie?

25. Welke twee functies kunnen worden gebruikt om offline conversiegegevens te uploaden naar een Search Ads 360-zoekwoord-ID? (selecteer er twee)

26. Met welke drie items kan een biedstrategie rekening houden bij het optimaliseren van de prestaties van een biedportfolio als geheel? (selecteer er drie)

27. Op welk niveau kunnen de instellingen NIET worden bewerkt met bulkbladen? (selecteer er twee)

28. Bulksheets kunnen gebruikt worden om welke twee taken te voltooien? (selecteer er twee)

29. Welke drie modifiers kunnen worden geautomatiseerd door een biedstrategie? (selecteer er drie)

30. Wat betekent het als de knop “Synchronisatie stoppen” grijs wordt weergegeven?

31. Welke twee soorten doelen kunnen worden getarget in biedstrategieën? (selecteer er twee)

32. Wat gebeurt er als een motor wordt onderbroken?

33. Welke drie wijzigingen kan een gebruiker aanbrengen met geplande bewerkingen? (selecteer er drie)

34. Welke twee wijzigingen kunnen tijdens de eerste week van een actieve biedstrategie de leerperiode beïnvloeden? (selecteer er twee)

35. Wat is de Search Ads 360-accounthiërarchie?

36. Welke twee methoden kunnen worden gebruikt om conversiekenmerken zoals modeltype, kleur en productiejaar door te geven via een Floodlight-activiteit? (selecteer er twee)

37. Welke drie functies kan een gesprekspartner gebruiken om gegevens naar Search Ads 360 te verzenden? (selecteer er drie)

38. Welke conversiegegevens kunnen worden geüpload met bulkbladen?

39. Welk niveau moet worden gebruikt om de prestaties van een biedstrategie te evalueren?

40. Welke drie engines worden ondersteund door de Search Ads 360 API? (selecteer er drie)

41. Welke twee conversiebronnen kunnen worden gerapporteerd in aangepaste kolommen? (selecteer er twee)

42. Aan welke drie vereisten moet worden voldaan om een ​​succesvolle test voor het kopiëren van advertenties uit te voeren? (selecteer er drie)

43. Welke twee kolomcategorieën komen voor in formule-kolommen? (selecteer er twee)

44. Welke functie kan worden gebruikt om te rapporteren over een specifieke Floodlight-conversie?

45. Welke twee conversiebronnen kunnen worden geselecteerd in biedstrategieën? (selecteer er twee)

Aanbevolen Certificaten