Search Ads 360 Certificaat Examen Antwoorden 2021
Update: februari 2021
Deel deze pagina met vrienden:

Examen URL: http://www.gcertificationcourse.com/exam/google-ads-search
Search Ads 360 certificaat oplossingen
Telkens wanneer we Google doorzoeken, bladert Google door miljoenen websites en toont je vervolgens dan de websites die geschikt is voor jouw zoekterm. Maar heb je ooit de advertenties opgemerkt die als zoekresultaat boven het organische resultaten verschijnen?
Grote merken en website-eigenaren zetten zoekadvertentiecampagnes op om hun bereik en verkoop te maximaliseren. Om website-eigenaren en marketeers een algemeen concept van zoekadvertenties te leren, heeft Google een online cursus opgesteld, namelijk het Google Search Ads 360 certificaat.
Over Het Google Search Ads 360 certificaat
Dit examen is bedoeld voor de gevorderde marketeer die begrip heeft van digitale marketing en hoe de advertenties op Google draaien. De marketeer begrijpt een algemeen begrip van de zoekadvertentie, waaronder het volgende:
- Hoe stel ik de zoekadvertentiecampagne in?
- Hoe je op de zoekwoorden kunt bieden en jouw advertentie op de eerste plaats kunt krijgen zonder zelfs maar het hoogste bod te plaatsen?
- Hoe richt je jouw campagne op het publiek op basis van het doel en bedrijf?
- Hoe de advertenties op automatisering uitvoeren?
- Hoe je advertentieresultaten kunt behere, analyseren en wijzigingen aanbrengen om het merkdoel te bereiken?
Waarom oplossing voor het Google Search Ads 360 certificaat aanbieden?
Met als enige doel om te oefenen voor het examen, bieden jou de nieuwste vragen en antwoorden die tijdens het certificeringsexamen worden gesteld. Het zal je helpen om voor het examen oefenen en beter te scoren.
2. Welk type biedstrategie wordt ondersteund door de prognosetool?
3. Welke drie tests voor bestemmingspagina’s zijn beschikbaar in Search Ads 360? (selecteer er drie)
4. In welke volgorde moeten nieuwe entiteiten worden gecreëerd (ervan uitgaande dat er nog geen campagnes bestaan)?
5. Wat zou kunnen voorkomen dat voorraadbeheer wijzigingen aanbrengt in een campagne?
6. Welke twee wijzigingen mag een adverteerdersbeheerder aanbrengen in een adverteerdersaccount? (selecteer er twee)
7. Wie heeft toegang tot de weergave als een rapportageweergave is opgeslagen?
8. Welk product stelt de valuta in voor die Search Ads 360-adverteerder wanneer een Search Ads 360-adverteerder wordt toegevoegd met een andere valuta dan de gelinkte Campaign Manager-adverteerder?
9. Welke actie moet worden gebruikt om een conversiekenmerk door te geven (zoals verzendkosten)?
10. Welke twee filters zijn beschikbaar in het wijzigingsgeschiedenisrapport? (selecteer er twee)
11. Als een engine-account is ingesteld op een andere tijdzone dan een adverteerder, in welke tijdzone worden de Floodlight-statistieken weergegeven wanneer ze zijn gericht op het adverteerdersniveau?
12. Welk kenmerk kan worden gebruikt om offline conversies voor betaalde zoekresultaten te uploaden via de Campaign Manager API?
13. Als een engine-account is ingesteld op een andere valuta dan een adverteerder, worden de statistieken weergegeven in welke valuta wanneer ze zijn gericht op het engine-niveau?
14. Welke twee beperkingen kan een adverteerder selecteren voor zijn op conversie gebaseerde biedstrategieën? (selecteer er twee)
15. Welke instelling moet worden toegepast op een Floodlight-tag die offline conversiegegevens doorgeeft?
17. Gegevensuitsluitingsgebeurtenissen sluiten gegevens uit voor minimaal hoeveel uur?
18. Wat zijn twee belangrijke onderscheidende kenmerken in functionaliteit tussen labels en bedrijfsgegevens?
19. Welke Floodlight-tag meet aankopen en inkomsten op een website?
20. Welk product stelt de tijdzone in wanneer een Search Ads 360-adverteerder is gekoppeld aan Campaign Manager?
21. Op welke drie niveaus kunnen geautomatiseerde regels worden ingesteld? (selecteer er drie)
22. Welke twee soorten campagnes worden door biedstrategiemogelijkheden geanalyseerd? (selecteer er twee)
23. Welke twee segmenten kunnen NIET worden toegepast op rapportagegegevens? (selecteer er twee)
24. Welk attributiemodel kent alle credits toe aan de laatste klik op een betaalde zoekadvertentie vóór een conversie?
25. Welke twee functies kunnen worden gebruikt om offline conversiegegevens te uploaden naar een Search Ads 360-zoekwoord-ID? (selecteer er twee)
26. Met welke drie items kan een biedstrategie rekening houden bij het optimaliseren van de prestaties van een biedportfolio als geheel? (selecteer er drie)
27. Op welk niveau kunnen de instellingen NIET worden bewerkt met bulkbladen? (selecteer er twee)
28. Bulksheets kunnen gebruikt worden om welke twee taken te voltooien? (selecteer er twee)
29. Welke drie modifiers kunnen worden geautomatiseerd door een biedstrategie? (selecteer er drie)
30. Wat betekent het als de knop “Synchronisatie stoppen” grijs wordt weergegeven?
32. Wat gebeurt er als een motor wordt onderbroken?
33. Welke drie wijzigingen kan een gebruiker aanbrengen met geplande bewerkingen? (selecteer er drie)
34. Welke twee wijzigingen kunnen tijdens de eerste week van een actieve biedstrategie de leerperiode beïnvloeden? (selecteer er twee)
35. Wat is de Search Ads 360-accounthiërarchie?
36. Welke twee methoden kunnen worden gebruikt om conversiekenmerken zoals modeltype, kleur en productiejaar door te geven via een Floodlight-activiteit? (selecteer er twee)
37. Welke drie functies kan een gesprekspartner gebruiken om gegevens naar Search Ads 360 te verzenden? (selecteer er drie)
38. Welke conversiegegevens kunnen worden geüpload met bulkbladen?
39. Welk niveau moet worden gebruikt om de prestaties van een biedstrategie te evalueren?
40. Welke drie engines worden ondersteund door de Search Ads 360 API? (selecteer er drie)
41. Welke twee conversiebronnen kunnen worden gerapporteerd in aangepaste kolommen? (selecteer er twee)
42. Aan welke drie vereisten moet worden voldaan om een succesvolle test voor het kopiëren van advertenties uit te voeren? (selecteer er drie)
43. Welke twee kolomcategorieën komen voor in formule-kolommen? (selecteer er twee)
44. Welke functie kan worden gebruikt om te rapporteren over een specifieke Floodlight-conversie?
45. Welke twee conversiebronnen kunnen worden geselecteerd in biedstrategieën? (selecteer er twee)
47. Wat gebeurt er wanneer autotagging is ingeschakeld?
48. Welke functie kan worden gebruikt om aangepaste Floodlight-variabele gegevens te bewerken?
49. Welke twee soorten uploads kunnen worden gemaakt via een sFTP-eindpunt? (selecteer er twee)
50. Welke functie vervullen ValueTrack-parameters?
51. Op welke twee niveaus kunnen URL-sjablonen worden ingesteld? (selecteer er twee)
52. Welke stap zou worden genomen om te controleren of een sjabloon voor voorraadbeheer entiteiten heeft gecreëerd?
53. Welke statistieken schatten conversies die het gebruikersgedrag tussen apparaten en omgevingen meten?
54. Welke twee typen Floodlight-activiteitsgroepen kunnen worden ingesteld? (selecteer er twee)
55. Campagnes kunnen alleen worden gekopieerd binnen hetzelfde engine-account voor welke twee engines? (selecteer er twee)
56. Wat is het standaard attributiemodel voor Floodlight?
57. Welke twee gebruikerstypen kunnen de conversie-API activeren? (selecteer er twee)
58. Op welke drie niveaus kunnen biedstrategieën worden toegepast? (selecteer er drie)
59. Hoeveel conversiegeschiedenis moet in aanmerking worden genomen bij het instellen van een CPA-, ERS- of ROAS-doel voor een biedstrategie?
60. Welke drie URL’s zijn betrokken bij een test van een bestemmingspagina? (selecteer er drie)
62. Als biedingen op zoekwoorden in een biedstrategie handmatig worden overschreven, hoe lang duurt het dan voordat de biedstrategie het bieden op die zoekwoorden hervat?
63. Welk biedstrategiedoel moet worden gebruikt om een aangepaste strategie te maken met meerdere ERS-, ROAS- en CPA-doelen?
64. Wanneer Campaign Manager niet wordt gebruikt als advertentieserver, waar moeten Search Ads 360-adverteerders dan naar linken in Campaign Manager?
65. Welke drie functies kunnen worden gebruikt om offline conversiegegevens te integreren? (selecteer er drie)
66. Wat wordt weergegeven op het tabblad “Laatste synchronisatie”? (selecteer er twee)
67. Welke configuratie-instelling elimineert dubbele conversies tussen adverteerders?
68. Welke twee methoden kunnen worden gebruikt om een Executive-rapport naar een gebruiker te sturen zonder toegang tot Search Ads 360? (selecteer er twee)
69. Welke rechten zijn nodig om een adverteerder te maken?
70. Waar kan ik een opgeslagen webquery vinden?
Aanbevolen Certificaten
Google Ads Display Certificaat Examen antwoorden 2022
Google Ads Display Certificaat Examen Antwoorden 2022 Update:...
Lees MeerGoogle Ads Measurement Certificaat Antwoorden
Google Ads Measurement Examen Antwoorden 2022 Update: januari...
Lees MeerGoogle Ads Search Examen Antwoorden 2022
Google Ads Search Examen Antwoorden 2022 Update: januari...
Lees MeerGoogle Ads Video-certificering Examen Antwoorden 2022
Google Ads Video-certificering Examen Antwoorden 2022 Update: januari...
Lees MeerGoogle Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022
Google Analytics Certificaat Examen Antwoorden 2022 [Update] Update:...
Lees Meer